Publicerat Mars 23, 201115 yr jag söker en lista på akrediterade domare för grytjaktsprov. Den som finns hos grythundsklubben verkar ju inte alls vara med verkligheten överrensstämmande. Vet någon var en komplett lista finns att finna?
Publicerat Mars 24, 201115 yr TyskJaktTerrierKlubbens domare finner du här (G=Gryt). Välj "Provverksamhet" därefter "Aktiva Domare"
Publicerat Mars 24, 201115 yr Japp, tysk jaktterrierklubb's domarelista är nog den som är mest aktuell.
Publicerat Mars 25, 201115 yr jag söker en lista på akrediterade domare för grytjaktsprov. Den som finns hos grythundsklubben verkar ju inte alls vara med verkligheten överrensstämmande. Vet någon var en komplett lista finns att finna? Kontakta Per-Olov Wallner som är domaransvarig på SGK. stymnegardens(a)telia.com /Micke
Publicerat Mars 26, 201115 yr Jag är grytdomare och även auktoriserad att dömma gryt och vatten för tyskarna... nordligaste sådan....Piteå...
Publicerat Mars 28, 201115 yr Författare Jag är grytdomare och även auktoriserad att dömma gryt och vatten för tyskarna... nordligaste sådan....Piteå... Nice... men jag bor i Skåne så det känns som att lite gå över ån efter vatten?
Publicerat Mars 29, 201115 yr Jag är grytdomare och även auktoriserad att dömma gryt och vatten för tyskarna... nordligaste sådan....Piteå... Och vi ska nog ses till våren då hoppas jag