Publicerat Mars 24, 201115 yr Hej. Idag fick jag hem en investering jag gjorde från usa ett tag sedan. Jäkligt fint dessert ironwood. Tänkte jag skulle visa er hur jäkla läckert det är. Blir kanon fint i fulltångare :-)
Publicerat Mars 24, 201115 yr Damn!!! Ingen billig låda det där... De mörka bitarna var bland de snyggaste bitarna av desert ironwood jag har sett!!!
Publicerat Mars 24, 201115 yr översta raden mitten skalorna va jäkligt fina annars håller jag med wizard om de mörka tror ja ska beställa lite e ju bra och ha /Jocke
Publicerat Mars 24, 201115 yr ser framför mig en av de mörka skalorna på ett damask blad Ja uj vad fint det skulle bli. Seved
Publicerat Mars 24, 201115 yr jäkligt granna må jag säga en dag skall jag åxå pröva med sånt fint trä. de mörka är favoriterna.. mmm Eas
Publicerat Mars 25, 201115 yr Författare Hej. Grymma trädslag är det. Jag rekommenderar er som inte har provat dessert att göra det. Framförallt nu när dollarn är lite lägre i värde. Har blivit lite restriktioner lite här o där på dessert ironwood så det är inte säkert att det ens kommer finnas att få tag på om 5- 10 år. För övrigt tänkte jag visa upp igen en Randall kniv jag har inkommande. Ni vet ju att jag är lite fanatiskt med samlandet av äldre Randalls i fint skick. Det är en stag 60 talare som vart en sväng i wietnam med en jenkkare men mycket fint skick. mod 5-6 mvh Kimmo Lilja
Publicerat Mars 25, 201115 yr Det var en riktigt trevlig sak! Speciellt bladet och parerskyddet tilltalar mig.
Publicerat Mars 25, 201115 yr gillar verkligen dessa randall knivar snart dax för ett grupp foto /Jocke
Publicerat Mars 25, 201115 yr Jisses vilken desert! Jag har bara ett block hemma, har aldrig använt det men har hört att det kan lukta dasslock av det när man slipar...Får nog testa till sommaren när man kan vara ute Mvh / Karl-Erik
Publicerat Mars 25, 201115 yr Författare Tackar. Joo, som du säger Kalle. Det luktar apa när man slipar i det o sten hårt att jobba i. Går åt att ha en bra mask men kan svida lite i ögona också.