Publicerat Mars 7, 200620 yr Tänkte testa era kunskaper här på forumet... Detta är vad jag förstår en ny modell från en tillverkare man kanske inte direkt förknippar med hagelvapen i Sverige. Gissa på! Mvh Kalle
Publicerat Mars 7, 200620 yr Författare ja gissar på en Ruger ja ;D Det kanske var skitlätt? så roligt var det.. Men visst är den ganska snygg?
Publicerat Mars 8, 200620 yr En sån skulle jag kunna tänka mig faktiskt......som harbössa. Är det nån som vet vad den kostar? Finns den att köpa i Sverige förresten? Vildhog
Publicerat Mars 8, 200620 yr Författare En sån skulle jag kunna tänka mig faktiskt......som harbössa.Är det nån som vet vad den kostar? Finns den att köpa i Sverige förresten? Vildhog Hej Den kostar runt 2000 dollar i USA, tror inte att den finns att köpa i Sverige. Den har fått bra kritik där borta, bla av www.grayssportingjournal.com. Mvh Kalle
Publicerat Mars 8, 200620 yr Tänk så lite det kan behövas för att väcka ha-begäret... måste kolla Rugers hemsida omgående :-X