Publicerat Mars 28, 201115 yr Så vart den färdig fiskekniven som jag kommer att göra flera av, såld redan före den var färdig ens, beställde mera av bladen idag.
Publicerat Mars 28, 201115 yr Den har du verkligen fått till med slida och allt. Hur är det med bladet på enzo´s fiskekniv det ser lite tjockt ut för att vara flexibelt.
Publicerat Mars 28, 201115 yr Författare Den har du verkligen fått till med slida och allt. Hur är det med bladet på enzo´s fiskekniv det ser lite tjockt ut för att vara flexibelt. Har inte använt det praktiskt ännu men det är ett riktigt smidigt blad, förstås ingen typisk filekniv. Men ett blad jag kommer att göra många flera knivar av.
Publicerat Mars 28, 201115 yr EnZo gör helt grymma blad och personligen anser jag att de gör lika bra, om inte bättre, blad än Fällkniven! Min första fulltangare var en EnZo och den använder jag flitigt! Fast jag måste erätta den med en helt egen framöver om jag skall bli en riktig knivmakare Du fick till den riktigt bra måste jag säga!
Publicerat Mars 28, 201115 yr Författare Tack ska ni ha, jo de e fina blad och mycket hög skärpa vid leverans.
Publicerat Mars 28, 201115 yr Snyggt! Hm... min svärson fyller 25år till jul... kanske ska fundera på en kniv till honom...
Publicerat Mars 28, 201115 yr Ja Puukare! Den var det stil på.Inget överflöd utan enkel och stilfull. Diggar slidan.Riktigt sjysst stuk. Bra jobbat. Nicke.B (Lilltysken)