Publicerat Mars 29, 201115 yr http://www.luxist.com/gallery/vo-falcon-edition-the-820-000-rifle/3998250/ Vulgo slutstyckknopp Brukar inte gilla sånt men den var skitläcker. Tycker man borde få med öppna riktmedel för det priset
Publicerat Mars 29, 201115 yr Har precis beställt ett par. Tycker att det är bra att ha en i reserv om man skulle tappa bort den första. //F
Publicerat Mars 29, 201115 yr Tycker att det är bra att ha en i reserv om man skulle tappa bort den första. //F Ja för det är väl ingen högoddsare när det gäller herrn
Publicerat Mars 29, 201115 yr Det är den man får hem och direkt tar till den lokala smeden för att gänga pipan för dämpare och sen kapar kolven och gör utjack för kolvkamshöjare
Publicerat Mars 29, 201115 yr Ja för det är väl ingen högoddsare när det gäller herrn Menaru??? När jag åkte till Skurebo hade jag ju bara glömt förstocken till hagelsprüüüütan. Allt annat fick jag fan med //Caddyshack
Publicerat Mars 29, 201115 yr Menaru??? När jag åkte till Skurebo hade jag ju bara glömt förstocken till hagelsprüüüütan. Allt annat fick jag fan med //Caddyshack Du ser, nej just det, det var ju det du inte gjorde //The Gopher
Publicerat Mars 29, 201115 yr En polare har en VO, dock inte lika graverad som denna, men det är ingen bössa som jag gillade... Väldigt tjockt handgrepp och brutalt tung med octagon pipan på... Visst har denna brutal gravyr men för den summan får jag troligen en trio B25:or i fallande kalibrar och det är prylar det!
Publicerat Mars 29, 201115 yr Jag är inte så bevandrad i det tekniska termerna, men den graverade plattan på "botten av kolven" var ju smutt! Man kanske skulle försöka dig på att gravera en till sin egen pang... I övrigt var den ju ganska "fulsnygg", inget jag skulle pröjsa $820000 för dock, inte ens med den förmånliga växelkursen...
Publicerat Mars 31, 201115 yr Det är den man får hem och direkt tar till den lokala smeden för att gänga pipan för dämpare och sen kapar kolven och gör utjack för kolvkamshöjare Själsfrände! Fast jag skulle nog satsa på en vettig syntetstock direkt, helstockar kan hitta på dumheter med träffläget när man släpat runt dom i spöregn några dar (eller trekvart). F ö ser den lite sådär ut tycker jag men det finns ju duracoat. Finns det träffbilder med?