Publicerat Mars 29, 201115 yr Hej alla e ny här på forumet,jag har skaffat mig en ny båge,15 år sen sist Bågen PSE-dream season evo 2011 sikte: rangerover Koger: 2 del ecllpse stabilisator: tr delux reaser: edge peep: venom pilar: rxw pro vad tror ni om det här paketet Tack på för hand
Publicerat Mars 29, 201115 yr Tror du kommer bli grymt nöjd!! EVO'n är en riktigt härlig båge, samtidigt som den har "alla" draglängder i cammen. Du behöver alltså inte byta några moduler för att få rätt draglängd! Bara trixa lite på cammen så blir det bra. Denna fördel har alla 2011 PSE bågar, förutom Omen.. Sedan tillbehören du valt till, kommer funka alldeles utmärkt! Du kan koncentrera dig på skyttet och inte fundera på om du måste byta ut något. Välkommen till både forumet och bågjaktsvärlden!! /Micke Hej alla e ny här på forumet,jag har skaffat mig en ny båge,15 år sen sist Bågen PSE-dream season evo 2011 sikte: rangerover Koger: 2 del ecllpse stabilisator: tr delux reaser: edge peep: venom pilar: rxw pro vad tror ni om det här paketet Tack på för hand
Publicerat Mars 30, 201115 yr du kommer att bli sjukt nöjd. pse ruules! har en 2010 axe 6 . så typ samma som din och byter inte bort den på lääänge! fick du med nån speed kills 4? mvh
Publicerat Mars 30, 201115 yr En PSE jaktfilm DVD som man brukar få med när man köper en ny PSE båge..
Publicerat Mars 30, 201115 yr Författare Aha ! Bågen har inte kommit än , ska ringa o höra om filmen:)
Publicerat Mars 30, 201115 yr Och vi andra som ej har köpt en pse båge får titta på youtube på speed kill 4 finns också 1 2 3 /Peter