Publicerat Mars 31, 201115 yr hejsan!! jag funderar på att sälja min sako vixen 222rem! å jag tänkte höra om vad man kan få för en sådan? de har gått ca: 150 skott i den! *de sitter en leupold scandinavian 3-9x40. *benstöd bilder kan jag läggas upp
Publicerat Mars 31, 201115 yr Jag gav 4000 för min Vixen i bra skick. Sen vet jag inte vad siktet är värt riktigt.. Mvh!
Publicerat Mars 31, 201115 yr Författare Jag gav 4000 för min Vixen i bra skick. Sen vet jag inte vad siktet är värt riktigt.. Mvh! okey. jo denna är i väldigt bra skick. men de är en fundering bara så om inte någon ger ett bra bud så kan den åka iväg. mvh pumbaa
Publicerat Mars 31, 201115 yr jag kommer inte riktigt överrens med den En bra förklaring. Jag formligen ÄLSKAR min //
Publicerat Mars 31, 201115 yr Författare En bra förklaring. Jag formligen ÄLSKAR min // de gjorde jag med men nu när jag var iväg å skulle skjuta med den så gick de inte men bror å far skött hur bra som helst med den pumbaa
Publicerat Mars 31, 201115 yr de gjorde jag med men nu när jag var iväg å skulle skjuta med den så gick de inte men bror å far skött hur bra som helst med den pumbaa Då har du ju två spekulanter där på en gång //
Publicerat Mars 31, 201115 yr Jag jagar allt småvilt med min Sako Vixen, det är den bästa bössa jag har haft, fantastisk precision dödar bra. Skulle inte sälja den för några pengar. Är du säker på att du inte har nåt fel på siktet om den inte går bra?
Publicerat April 1, 201115 yr Författare Jag jagar allt småvilt med min Sako Vixen, det är den bästa bössa jag har haft, fantastisk precision dödar bra. Skulle inte sälja den för några pengar. Är du säker på att du inte har nåt fel på siktet om den inte går bra? jag har bytt å ställt om den flera gånger! men andra kan skjuta bra med den..
Publicerat April 1, 201115 yr jag kan inte heller skjuta bra med vixen, tycker stocken är rent fruktansvärt svår att få ett koncist träffläge med.
Publicerat April 1, 201115 yr Författare jag kan inte heller skjuta bra med vixen, tycker stocken är rent fruktansvärt svår att få ett koncist träffläge med. då är ja inte ensam då.
Publicerat April 1, 201115 yr då är ja inte ensam då. eftersom bössan är i så fint skick kanske du ska fundera på att byta kolv.