Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mapsource

Featured Replies

Publicerat

Jag skulle behöva hjälp av någon kunnig jägare.

Har en Garmin Astro och vill nu försöka få in nya jaktmarken med gränser på den.

Har Mapsource och där står det att jag har Svealandskartan men det går inte att få den så detaljerad att jag kan rita gränserna för att sedan skicka det till min Astro.Ser endast ett par namn på te.x sjöar men inget mer än så. Om jag zoomar in så ser jag inte ett dugg bättre. Kan någon hjälpa en stackars tjej innan både datorn och Astron åker ut genom fönstret???

Publicerat

Du kanske behöver en mer detaljerad karta typ Friluftskartan v2?

Publicerat
  • Författare

Du kanske behöver en mer detaljerad karta typ Friluftskartan v2?

Tycker ju att man borde kunna få den lika detaljerad som den är på Astron.

Det är friluftskartan jag har

Publicerat

Jag skulle behöva hjälp av någon kunnig jägare.

Har en Garmin Astro och vill nu försöka få in nya jaktmarken med gränser på den.

Har Mapsource och där står det att jag har Svealandskartan men det går inte att få den så detaljerad att jag kan rita gränserna för att sedan skicka det till min Astro.Ser endast ett par namn på te.x sjöar men inget mer än så. Om jag zoomar in så ser jag inte ett dugg bättre. Kan någon hjälpa en stackars tjej innan både datorn och Astron åker ut genom fönstret???

Testa detta...

map.bmp

Publicerat

Kapar tråden lite.

Om man har köpt en karta på SD kort och vill ha in den i mapsource, hur gör man då? Köpt kartan begagnad och har bara minneskortet, inget annat.

Publicerat
  • Författare

Testa detta...

Ska kolla den så fort det går att hämta hem den. Just nu stannar den hela tiden och vägrar ladda upp klart

Publicerat

Ska kolla den så fort det går att hämta hem den. Just nu stannar den hela tiden och vägrar ladda upp klart

gå in på wiev och mapdetail sedan väljer du hur mycket detaljer du vill se!

Mvh jansson

Publicerat
  • Författare

gå in på wiev och mapdetail sedan väljer du hur mycket detaljer du vill se!

Mvh jansson

Gick in på visa och provade allt men fick det inte mer detaljerat allafall tyvärr. Men men man är väl en dum blondin :)

Publicerat

Kapar tråden lite.

Om man har köpt en karta på SD kort och vill ha in den i mapsource, hur gör man då? Köpt kartan begagnad och har bara minneskortet, inget annat.

Ring garmin sverige, för 10 år sen gick det inte att se SD karta i datorn, men kan ju ha hänt något nu!

Gick in på visa och provade allt men fick det inte mer detaljerat allafall tyvärr.

Brukar inte ha några problem att orientera mig efter friluftskartan, dock upplever jag den mer detaljerad i astron än i datorn, var i landet är du, kanske någon kan kolla och hjälpa dig innan prylarna åker ut genom fönstret ;)