Publicerat Mars 31, 201115 yr Jag skulle behöva hjälp av någon kunnig jägare. Har en Garmin Astro och vill nu försöka få in nya jaktmarken med gränser på den. Har Mapsource och där står det att jag har Svealandskartan men det går inte att få den så detaljerad att jag kan rita gränserna för att sedan skicka det till min Astro.Ser endast ett par namn på te.x sjöar men inget mer än så. Om jag zoomar in så ser jag inte ett dugg bättre. Kan någon hjälpa en stackars tjej innan både datorn och Astron åker ut genom fönstret???
Publicerat Mars 31, 201115 yr Författare Du kanske behöver en mer detaljerad karta typ Friluftskartan v2? Tycker ju att man borde kunna få den lika detaljerad som den är på Astron. Det är friluftskartan jag har
Publicerat Mars 31, 201115 yr Jag skulle behöva hjälp av någon kunnig jägare. Har en Garmin Astro och vill nu försöka få in nya jaktmarken med gränser på den. Har Mapsource och där står det att jag har Svealandskartan men det går inte att få den så detaljerad att jag kan rita gränserna för att sedan skicka det till min Astro.Ser endast ett par namn på te.x sjöar men inget mer än så. Om jag zoomar in så ser jag inte ett dugg bättre. Kan någon hjälpa en stackars tjej innan både datorn och Astron åker ut genom fönstret??? Testa detta... map.bmp
Publicerat Mars 31, 201115 yr Kapar tråden lite. Om man har köpt en karta på SD kort och vill ha in den i mapsource, hur gör man då? Köpt kartan begagnad och har bara minneskortet, inget annat.
Publicerat Mars 31, 201115 yr Författare Testa detta... Ska kolla den så fort det går att hämta hem den. Just nu stannar den hela tiden och vägrar ladda upp klart
Publicerat Mars 31, 201115 yr Ska kolla den så fort det går att hämta hem den. Just nu stannar den hela tiden och vägrar ladda upp klart gå in på wiev och mapdetail sedan väljer du hur mycket detaljer du vill se! Mvh jansson
Publicerat Mars 31, 201115 yr Författare gå in på wiev och mapdetail sedan väljer du hur mycket detaljer du vill se! Mvh jansson Gick in på visa och provade allt men fick det inte mer detaljerat allafall tyvärr. Men men man är väl en dum blondin
Publicerat April 1, 201115 yr Kapar tråden lite. Om man har köpt en karta på SD kort och vill ha in den i mapsource, hur gör man då? Köpt kartan begagnad och har bara minneskortet, inget annat. Ring garmin sverige, för 10 år sen gick det inte att se SD karta i datorn, men kan ju ha hänt något nu! Gick in på visa och provade allt men fick det inte mer detaljerat allafall tyvärr. Brukar inte ha några problem att orientera mig efter friluftskartan, dock upplever jag den mer detaljerad i astron än i datorn, var i landet är du, kanske någon kan kolla och hjälpa dig innan prylarna åker ut genom fönstret