Publicerat April 3, 201115 yr Hej har en drös med fällhorn från älg hemma och funderar på att sälja dom till nå knivslöjdare och undrar vad priset per kg ligger på TACK I FÖRHAND
Publicerat April 3, 201115 yr Hej har en drös med fällhorn från älg hemma och funderar på att sälja dom till nå knivslöjdare och undrar vad priset per kg ligger på TACK I FÖRHAND Jag som är den som betalar bäst brukar pröjsa minst 10 kr per kilo... Har ingen aning om jag skall vara ärlig. Allt från mycket lite till snordyrt kan jag tänka mig. Vill du tjäna pengar eller har du samlat dem för ätt göra några människor glada? Pengar går att tjäna om de är av bra kvalitet.
Publicerat April 3, 201115 yr Författare okej nä jag har bara plocke rätt på nå horna när man har vare i skogen som i sin tur bara blivit kastat in i ve bon
Publicerat April 3, 201115 yr okej nä jag har bara plocke rätt på nå horna när man har vare i skogen som i sin tur bara blivit kastat in i ve bon Buden kommer snart att komma in
Publicerat April 3, 201115 yr Hej har en drös med fällhorn från älg hemma och funderar på att sälja dom till nå knivslöjdare och undrar vad priset per kg ligger på TACK I FÖRHAND Asien är väl ett bra ställe att sälja till som potenshöjande medel. Kina, m. fl. Pris vet jag inte.
Publicerat April 3, 201115 yr Författare Asien är väl ett bra ställe att sälja till som potenshöjande medel. Kina, m. fl. Pris vet jag inte. Nepp nått sånt blir det ej nått av
Publicerat April 3, 201115 yr Nepp nått sånt blir det ej nått av Det var bara en tanke som for genom skallen.
Publicerat Juni 1, 20197 yr 3 hours ago Zalikesit sa: Har du några horn kvar till salu? Vad är kg priset?