Publicerat April 3, 201115 yr De är nu så att jag bor i Luleå, men är från början uppväxt 3,5 mil söderut. Så de här med marker kring Luleområdet är de dåligt av. Tänkte höra om de är någon som är villig att låna ut sina marker eller ha med en extra passkytt till lockjakt på räv? Jag har ägnat mig åt lockjakt i ett par säsonger nu, så de är ingen nybörjare ni behöver dras med. Och de är endast lockjakt på räv jag är intresserad av, så ni behöver inte vara orolig att jag ska komma med nå andra förfrågningar om småviltsjakt eller så. PMa mig om ni vill ha en extra rävjägare på era marker!
Publicerat April 4, 201115 yr Vår del i vvo:t får du jaga räv på. Kan kolla om det går att lösa på hela då har du ca 2700 ha att vara på. Fast gammelgubbarna brukar snara räv å dom kanske är snål med dom Men våran del är dryga 600 ha om det är av intresse.
Publicerat April 4, 201115 yr Författare Jag har skickat ett meddelande åt dig Till alla andra som är oroliga att jag tar deras snarrävar, så är de så att jag endast jagar efter "rallen" när de är skare, så ni har hela vintern på er att snara räv.