Publicerat April 7, 201115 yr Jag har varit inne och tjuvläst i detta forum under en lång tid, dock har jag inte kännt att jag kan bidra med något så jag har inte reggat ett konto, men nu vart det dax. Så vem är Pour egentligen? Jag heter Christopher och är en 30 årig nybliven jägare med 2 hundar(som inte duger för jakt) och en liten nyfödd flicka på en handfull månader. Jag bor i götet med min sambo (snart fru). Anledningen till den sena examen berodde på att jobbet tidigasre har tagit upp den tid som varit så jag har påbörjat examen kanske 3-4 gånger och fått avbryta 2-3 veckor in i kursen. Har tidigare sysslat med en del pistolskyttet men även där har jobbet varit ivägen så det har legat på hyllan senaste 3-4 åren. Har för närvarande inga egna marker men har förhoppning av att något dyker upp framöver. Anledning till att jag just idag valde att presentera mig själv samt även regga mig på forumet är att jag var i behov av er expertis då jag inhandlat min första bössa. Det va lite om mig. Ha det gött.