Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Riktmedel Elite 6500

Featured Replies

Publicerat

Jag har en Bushnell Elite 6500 2,5-16x50, ska skicka den till Instrument service och få ett annat riktmedel, nu till frågan, det är bara möjligt om riktmedlet INTE är etsat i glaset. Vet nån på forumet hur det ligger till???

Har förgäves lelat på nätet om info, men inte hittat.

Publicerat

Jag har en Bushnell Elite 6500 2,5-16x50, ska skicka den till Instrument service och få ett annat riktmedel, nu till frågan, det är bara möjligt om riktmedlet INTE är etsat i glaset. Vet nån på forumet hur det ligger till???

Har förgäves lelat på nätet om info, men inte hittat.

Innan du frågade "visste" jag att dom är etsade men nu är jag inte lika säker eftersom jag inte kommer på vart jag läst det. Men 95% säker är jag men med liten osäkerhet ändå så du får fortsätta leta säkra källor.

Publicerat

Innan du frågade "visste" jag att dom är etsade men nu är jag inte lika säker eftersom jag inte kommer på vart jag läst det. Men 95% säker är jag men med liten osäkerhet ändå så du får fortsätta leta säkra källor.

Vad skönt det måste vara att få svar från nån som inte vet....... :ph34r:

Publicerat
  • Författare

Hahahaha, ja eller hur!!!

Publicerat

Undersök vidare, maila Bushnell, för det skulle ju kunna vara så att den belysta är etsad och den obelysta "oetsad". Man kan ju t.o.m. ha olika hårkorstillverkning/serie.

Raggarö

Publicerat

Jag trodde faktiskt det skulle smälla till med många som visste men det gjorde det ju inte. Tittade runt lite och hittar blandade svar på nätet... Ring Bushnell och fråga kanske? Men nu när jag tänker på det så har mitt mildot i 6500:an lite tendenser mot blänk i riktmedlet och det blir det inte på etsat...

Publicerat
  • Författare

Undersök vidare, maila Bushnell, för det skulle ju kunna vara så att den belysta är etsad och den obelysta "oetsad". Man kan ju t.o.m. ha olika hårkorstillverkning/serie.

Raggarö

Så kan det ju vara, ska kontakta Normark på måndag och se om dom kan hjälpa till.