Publicerat April 8, 201115 yr Är det någon som har en bit Sälgrot liggandes? Biten jag skulle Göra holk av sprack o blir inte vacler om jag limmar
Publicerat April 8, 201115 yr Är det någon som har en bit Sälgrot liggandes? Biten jag skulle Göra holk av sprack o blir inte vacler om jag limmar Stabbad eller ostabbat? Mvh / Karl-Erik
Publicerat April 9, 201115 yr Jag undrar om det är rot eller masur jag har, jag skall kolla måtten så återkommer jag asap. Mvh / Karl-Erik
Publicerat April 9, 201115 yr Jag har en 50mm x 100mm x 20mm där den som smalast är 18,5-19mm Säljmasur ostabbat. PMa din adress så skickar jeg den på Måndag. Mvh / Karl-Erik
Publicerat April 10, 201115 yr skönt att det löste sig o som bonus för oss andra så kan du ju lägga ut lite bilder på mästerverket senare ( om det nu inte är till tävlingen förstås) Ha de gott Eas
Publicerat April 10, 201115 yr Författare Kommer bilder så snart vi fått internet inkopplat i nya lyan. Just nu får man surfa i nallen Nån tävling blir det nog inte förens det blir dax för scraphead challange tävlingen då mina 3 projekt är mina första i knivväg