Publicerat April 8, 201115 yr skaffade mig en sådan här för två veckor sedan, provat den ett par gånger vid banan och är jätte nojd! den kostade 1800€ och mycket billigare än så blir dom inte. den har 32'' piipor och teague extended chokes här är några bilder: inskjutning på G + lite trap som måste övas
Publicerat April 8, 201115 yr Riktigt trevlig bössa, måste ju vara typ kusin med min 425:a.. Kompisen som var med och jagade i veckan hade en riktigt fin sportingmodell av Miroku.. förjävla trevlig bössa och han kan dessutom hantera den, riktigt nice att se! Hoppas ni blir nöjda tillsammans! Mvh!
Publicerat April 8, 201115 yr Författare browning och miroku är ju allmänt bröder, så 425:an och miroku sporter är minst kusiner , har ännu en gammal miroku bock med 30'' piipor i skåpet som jag har varit riktigt nöjd med, men den har börjat bli för kort så jag bestämde att det var dags att köpa en ny miroku som var längre och kanse lite snyggare jag tror nog att jag kommer att trivas med den nya mirokun, hittills riktigt nöjd med den, imorgon får jag äntligen prova den på lite kråkor och trutar