Publicerat April 9, 201115 yr Hej. Har inte varit så aktiv på sistone då jag har fått hoppa in o jobba extra en hel del då folk varit sjuka :-( Håller också på med en kniv jag ska ge till fars gubben i present när han blir klar med sid cellgifts behandling. Har prioriterat det projektet, ni förstår varför. Vart lite tufft med känslor o så men nu ska allt bli bra med gubben. 6 veckor behandling varav 2 veckor aggressivt, två veckor vila för att sen 2 veckor cellgiftet igen i lugnare tempo. Läkaren har sagt att det ska bli en frisk gubbe av honom igen i slutänden. :-) Nu till annat. Igår var jag lite fotosugen då vädret var så vackert så jag tog en kniv o började fota ute . Hade sån tur att just den blomman som jag hade bredvid kniven kom en humla surrande flög in i. Är inte detta vårtecken om något. Vackert :-) kniven är en Randall mod 5-6 Ha de gott all forumister i vårsolen o ta hand er o de era, de är guld värda. mvh Kimmo Lilja
Publicerat April 9, 201115 yr Hejs Kimmo i vårsolen. ta hand om din farsgubbe du o jag misstänker att den kniven blir nått alldeles speciellt snygg bild på din Randall mod 5-6 Bumble Bee edition Skön med vår den saken e klar MVH Eas
Publicerat April 9, 201115 yr Så perfekt bild!! Urläcker kniv och slida, en blommande krokus med en humla i - kan det bli bättre?? Skönt att det kommer att gå bra för din pappa.
Publicerat April 9, 201115 yr Snyggt arbete kompis! Jag håller tummarna för farsgubben din och hoppas att det går bra!