Puukare 15 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Så börjar det bli dags att ta ut min Chrysler Newport 2dht 1961 ur sin vinterdvala, vägarna är torra fast det är stora plogkarmar ännu här.Inkommande helg så skall den va på vägen är det tänkt. Quote Link to post Share on other sites
Kias Husse 862 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Läcker bil! Själv behöver jag ägna lite tid till service och reperation innan jag tar mig ut med min Olds. Problemet är att jag vill göra lite förbättringar också när jag endå måste skruva, men då räcker inte slanten till. Viss risk finns för att den får stå i garaget i sommar...... Quote Link to post Share on other sites
Puukare 15 Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 Läcker bil! Själv behöver jag ägna lite tid till service och reperation innan jag tar mig ut med min Olds. Problemet är att jag vill göra lite förbättringar också när jag endå måste skruva, men då räcker inte slanten till. Viss risk finns för att den får stå i garaget i sommar...... Mycket snygg Olds, tråkigt att om du måste ha den i garaget i sommar Quote Link to post Share on other sites
rikard454 10 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Här uppe i Norrbotten ligger snön djup än, men vägarna börjar tina upp faktiskt. Så om nån vecka kanske man kan ta en första glassköparsväng nån helg :-) /Rikard Quote Link to post Share on other sites
shamani 3,768 Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Och jag är avis.... På min önskelista står en Impala -59. -60 duger också. Quote Link to post Share on other sites
Puukare 15 Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 Och jag är avis.... På min önskelista står en Impala -59. -60 duger också. Man lever bara en gång i livet, så tänte jag i fjol då jag köpte min. Quote Link to post Share on other sites
Tomcec 0 Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Har luftat Cudan några vändor men Sheriffen är inte riktigt redo än på verkstaden Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts