Publicerat April 10, 201115 yr Grymt duktig sprangare, endast 2 ar. Jag letar lamplig tik till denna hane. Kontakt fredrik@jaktligan.se jaktligan.blogg.se
Publicerat April 25, 201114 yr Författare Grymt duktig sprangare, endast 2 ar. Jag letar lamplig tik till denna hane. Kontakt fredrik@jaktligan.se jaktligan.blogg.se Ingen som har koll på en duktig tik som ska para framåt ?? Jag provar igen för att se om jag får bättre respons denna gång.
Publicerat Juni 5, 201114 yr Författare S28177/2009 Aldrig släppt in han i ett gryt och räven ej kommit ut. Började jaga med han rejält vid 1års ålder. Jag har aldrig ställt ut han men jag lovar dig att han är en av Sveriges finaste foxterriers. Måtten är klockrena, en nätt hane som lätt tar sig fram överallt Maila: fredrik@jaktligan.se Fredrik
Publicerat Juni 23, 201114 yr S28177/2009 Aldrig släppt in han i ett gryt och räven ej kommit ut. Började jaga med han rejält vid 1års ålder. Jag har aldrig ställt ut han men jag lovar dig att han är en av Sveriges finaste foxterriers. Måtten är klockrena, en nätt hane som lätt tar sig fram överallt Maila: fredrik@jaktligan.se Fredrik Inga planer att meritera hunden om du nu har planer att ta valpar efter han?
Publicerat Oktober 4, 201114 yr Grymt duktig sprangare, endast 2 ar. Jag letar lamplig tik till denna hane. Kontakt fredrik@jaktligan.se jaktligan.blogg.se Du kan ju börja att lägga ut mera bilder på han och var i landet ni bor .kanske lite jakt sammandrag om hunden. Han ser ut att kunna ha bra storlek i för hållande till andra hannar så du bör meritera han och jag har en liten tik som jag skulle vilja para med en nätt hanne som ej är hur långtborta hemifrån som helst.Hon är följsam funkar bra i provgrytet. Skall få en gryt rävskontakt snart hon har varit lite mjuk än i natur gryt men tvärtt om i provgrytett