Publicerat Mars 10, 200620 yr Köpte en Red Dot från Torsbo på vinst och förlust för 895kr. : Fick hem den igår....monterade den nu ikväll och det ser snyggt ut. Liten och smidig. Köpte en entums modell eftersom jag hade ett sånt fäste på min kombi. Finns även i 30mm tub. Den verkar ok, jämn och fin punkt i 11 steg, bra genomsikt osv...blev lite förvånad faktiskt. Återstår nu att se om den håller ihop när jag skjuter in den ;D Ska till grusgropen imorgon och skjuta med den. Jag återkommer med info om hur det gått. Sen får vi väl se om den pallar att vara ute i skogen ;D Vildhog
Publicerat Mars 10, 200620 yr Jag fick ett red dot med när jag köpte min drilling, men tyvärr gick det inte att skjuta in den... inget stämde :- jag önskar dig bättre lycka och väntar spännt på en resention det kan ju vara så att jag fick ett måndags ex ??? har numera ett Aimpoint 9000L och det funkar perfekt ;D
Publicerat Mars 10, 200620 yr Jag fick ett red dot med när jag köpte min drilling, men tyvärr gick det inte att skjuta in den... inget stämde :- jag önskar dig bättre lycka och väntar spännt på en resention det kan ju vara så att jag fick ett måndags ex ??? har numera ett Aimpoint 9000L och det funkar perfekt ;D Ja det ska bli spännande att se....... Har Aimpoint på min grisdräpare så jag vet vad jag ska jämföra med.... Bara kul och se om man får nåt som överhuvudtaget funkar för 900 spänn. Återkommer Vildhog