Publicerat April 12, 201115 yr Då jag trodde att min båge skulle varit här efter 4veckors väntan, ser det ut som det blir ett X antal veckor till, vilket e rejält jobbigt. men men.. Så jag har hunnit spana lite på jobbet där vi använder PUR-skum, en blandning mellan polyol och isocynate, vi har densiteter mellan 40-100kg/m3 efter härdning. min fråga är om en blandning på ca 55-70kg/m3 varit något för en bra pilfång?
Publicerat April 12, 201115 yr Är det ungefär som Tempurmadrasserna? Jag provade för en hel massa år sen i Tempurskum men tyckte det var för mjukt. Men prova när du får hem bågen!
Publicerat April 12, 201115 yr Författare hehe nej nej, detta e vätska som expanderar , ungefär som fogskum
Publicerat April 12, 201115 yr Om det funkar får du gärna skicka liter eller vad man nu kan tänkas behöva
Publicerat April 13, 201115 yr Då jag trodde att min båge skulle varit här efter 4veckors väntan, ser det ut som det blir ett X antal veckor till, vilket e rejält jobbigt. men men.. Så jag har hunnit spana lite på jobbet där vi använder PUR-skum, en blandning mellan polyol och isocynate, vi har densiteter mellan 40-100kg/m3 efter härdning. min fråga är om en blandning på ca 55-70kg/m3 varit något för en bra pilfång? Finns bara ett sätt att få veta