Publicerat April 13, 201115 yr Hej. Efter att varit iväg idag o tagit hand om lite grejer kom jag hem o tog en kopp kaffe. Satt en stund vid köksfönstret o fick lite besök igen precis som i vintras. Jag älskar dem här dagarna när jag får se detta. Lyser upp tillvaron för en stund :-)
Publicerat April 13, 201115 yr Författare kan inte se riktigt .men är det kronhjort va? nej dov? Joo. det kan man säga. Ni ser om ni kollar ordentligt.:-)
Publicerat April 13, 201115 yr Författare Det är ca 1.5 timmar mellan foto tagningarna idag så det är fotat vid två tillfällen.
Publicerat April 13, 201115 yr Det är allt lite fuskigt att få se både kron o dob från köksfönstret. Så vill jag också ha de De är bara att njuta MVh Fredrik
Publicerat April 13, 201115 yr Det är allt lite fuskigt att få se både kron o dob från köksfönstret. Så vill jag också ha de De är bara att njuta MVh Fredrik Det ser ju ut som han har ett hägn utanför fönstret... :D