Publicerat April 13, 201115 yr jeg la ut noen bilder for en stund siden og spurte om det var noen som ville ta en utfordring. å lage i skinn. det motivet jeg har som tattoo... dette var bildene jeg la ut: jeg fikk et tips av SEBBE her på forumet å kontakte Tommy. en trivelig hårdrocker som jobber med skinn. http://www.1eye1.se/ denne skrue av en mann tok modig på seg oppdraget, og med bare de tre bilder å jobbe med, og tydelig entusiasme og interesse for hantvärket satte han i gang. i dag har jeg värt så heldig at jeg har fått se kreasjonen så langt. den er ikke helt ferdig enda, men fy f... för et hantvärk!!! denne mannen er helt rå!!! og fortjener litt reklametid her på jaktsidan. se selv: det kommer mer oppdateringer etter hvert.
Publicerat April 14, 201115 yr Jäklar i min lilla låda! Så bra det blev!! Gillar din tatuering med fjädrarna - vill ha något liknande själv, men på överarmen.
Publicerat April 14, 201115 yr Författare +1 men hur ska han göra med fjädrarna ? hehe... du får vente å se...
Publicerat April 14, 201115 yr hehe... du får vente å se... ska nog bli intressant det! jag ställer mig aningens tveksam
Publicerat April 16, 201114 yr Författare en liten oppdatering. nå har flettinga rundt kommet på plass.
Publicerat April 16, 201114 yr en liten oppdatering. nå har flettinga rundt kommet på plass. Du får nog allt lägga in en större bild. Att klicka på bilden gjorde den inte ett syft större...