Publicerat April 15, 201115 yr Hos Torsbo Handels kan man köpa sig en Anschutz 64R ifall man är lagd åt det hållet... men av nån anledning som jag inte riktigt förstår så är det olika pris på alla dom som finns där... och alla är nya... Att ringa till butiken kan vara rent lönlöst vissa dagar så jag ställer frågan här först... vad kan det vara som skiljer dessa åt? Ni som har en Anschutz 64R... vill ni vara snälla och posta bilder på era så jag får se om det är nån synbar skillnad på era.
Publicerat April 15, 201115 yr Har åxå funderat på det. På Nora jakt & sportskytte finns det en beg. i fint skick med mag. 5000:- Var där och hämtade en mod.54 match enkelskott förra veckan och den hade kommit in medan jag väntade på licensen,annars hade jag slagit till.
Publicerat April 15, 201115 yr Upptaget... Vilket trevligt val av .22:a Har själv en M/54 med Weaver sikte för 50m viltmål, och givetvis för myspysigt precisionsskytte. M/54 är den ultimata kantantändningsmekanismen. När det gäller 64:an så kan prisskillnaden bero på kolvens färg och form, samt extra utrustning. T.ex hållare för extra magasin på framstocken. Det finns modeller som heter Biathlon, Target, osv... Mekanismen är lika på alla, och jag tror även det gäller pipans dimensioner. mvh Danne