Publicerat April 17, 201115 yr Är det nån här som har planer på att besöka Mamima Jakt i Boda för lite träning eller diplomtest i år? Jag bor några kilometer därifrån och tänkte ta mig dit med min tik snart och det vore väl lite kul att träffa lite folk härifrån tänkte jag... finns en bäddsoffa ifall nån får för sig att åka långt för att få träna lite.
Publicerat April 17, 201115 yr Jag har lite planer på att diplomtesta plottifa.... Om hon nu får diplom...
Publicerat April 17, 201115 yr Författare Jag har lite planer på att diplomtesta plottifa.... Om hon nu får diplom... Har du funderat på något speciellt datum?
Publicerat April 17, 201115 yr Författare Det blir ett besök den 6:e maj. Vet du om det är fullbokat den 6:e?
Publicerat April 18, 201115 yr Har också lite planer på att ta mig upp framöver och testa unghunden, men blir nog möjligtvis till sensommaren någonstans tror jag. Kronis
Publicerat April 18, 201115 yr Har du funderat på något speciellt datum? Nä inget bestämt än, väntar på tävlingslicensen eller va de nu hette...
Publicerat April 18, 201115 yr Vet du om det är fullbokat den 6:e? vet ej! Det var den första fredagen som var ledig.
Publicerat April 18, 201115 yr Ahh! jag var där för två veckor sedan. Har 35mil enkel resa så en bäddsoffa hade suttit fint. Men det ska nog bli en tur ner i augusti/september igen.
Publicerat April 18, 201115 yr Författare Ahh! jag var där för två veckor sedan. Har 35mil enkel resa så en bäddsoffa hade suttit fint. Men det ska nog bli en tur ner i augusti/september igen. Det är bara att hojta till så ska det nog gå att lösa.
Publicerat April 18, 201115 yr Vet du om det är fullbokat den 6:e? Troligen fullbokat den 6:e Vi ska dit den 27:e då är det inte fullt om jag förstod saken rätt.