Publicerat April 19, 201115 yr Som texten ovan lyder har en bekant med kiosk som kränger strips, han hade hört, att man kunde ha den använda fritösoljan till åtel!? Nu är min fundering är det nån som vet nå om detta, det ända jag kan tänka mig måste väl vara vildsvinsåtel och att man häller det över potatisen eller vad man nu åtlar med? Väldigt tacksam för svar! så jag inte börjar ta hem massa fritös olja i onödan! MVH
Publicerat April 19, 201115 yr Vet dem som rankar oljan som NR1 till att locka björn hur det fungerar med viltsvin har jag ingen aning
Publicerat April 19, 201115 yr Går ju att prova med lite först. Skulle tro att doften lockar iallafall.
Publicerat April 19, 201115 yr Björnar älskar frityr olja. Men lämna inte plastdunkarna i skogen där oljan varit, du får små plastbitar runt hela åtelplatsen...
Publicerat April 19, 201115 yr Författare Björnar älskar frityr olja. Men lämna inte plastdunkarna i skogen där oljan varit, du får små plastbitar runt hela åtelplatsen... Hur är det med vildsvin då! varför ska jag ha björn till åteln när vi ändå inte får jag de
Publicerat April 19, 201115 yr Författare Hur är det med vildsvin då! varför ska jag ha björn till åteln när vi ändå inte får jag de En jobbarkompis skulle testa nu på sin välbesökta åtel så får se vart detta leder
Publicerat Maj 12, 201115 yr En jobbarkompis skulle testa nu på sin välbesökta åtel så får se vart detta leder Nå? Hur har det gått?
Publicerat Maj 15, 201115 yr Hej, tydligen så fattar inte björnarna det här, har testat m små konserv burkar m frityr olja och dom stod utan att nån rört dom så det var att plocka in dom efter jakten samme
Publicerat Maj 15, 201115 yr Författare Nå? Hur har det gått? Var tydligen ett jävla dragplåster för grävlingar helt tokiga!! Men grisarna verkar vara som vanligt!
Publicerat Maj 15, 201115 yr Björnar älskar frityr olja. Men lämna inte plastdunkarna i skogen där oljan varit, du får små plastbitar runt hela åtelplatsen... Hissa upp dunken med något lite hål i så att det droppar fint och utom räckvidd för nalle så sprids doften bra.
Publicerat Maj 16, 201115 yr Var tydligen ett jävla dragplåster för grävlingar helt tokiga!! Men grisarna verkar vara som vanligt! Var naturligtvis tvungen att testa jag också och kan bara bekräfta ovanstående! Ska komma ihåg detta när Grimbart blir lovlig igen.
Publicerat Maj 17, 201115 yr Författare Var naturligtvis tvungen att testa jag också och kan bara bekräfta ovanstående! Ska komma ihåg detta när Grimbart blir lovlig igen. Ja blir kanon å träna in jämtstövarn lite i höst! Ska även testa detta på räv få se vad dem tycker om de!