Publicerat April 19, 201115 yr Va på en jakt stig i helgen och kände på en kompis bössa. Han hade nån s o b kikare med typ 1.25 gånger försoning med en liten ring som rikt medel. Lite svårt att förklara men vart finns dom nån stans att köpa?
Publicerat April 19, 201115 yr Nej det är ett vanligt kikasikte typ 1-4x24 fast det är fast förstoring och en form av circle dot riktmedel, lite som Leupolds VX-3 1.5-4.5x. Det Robert kollat i är Schmidt u Bender.
Publicerat April 19, 201115 yr Om jag inte minns helt fel så finns det en sådan i jaktbutiken i Köping. Kan vara värt att kolla.. /Må
Publicerat April 19, 201115 yr Så vitt jag vet har KarlÖ haft eller har ett sådant sikte som du letar efter Bubba, de är inte direkt nya och jag har svårt att tro att du kan hitta ett nytt, men de finns att finna. /Christian
Publicerat April 19, 201115 yr Författare Hmm ska kolla det. Nej ja vet att det inte är nytt. Vet du vad rikt medlet heter?
Publicerat April 19, 201115 yr Kolla med Instrumentservice i Vejbystrand om du inte hittar nån kikare,han sätter i nya riktmedel eller gör om dom befintliga.