Publicerat April 19, 201115 yr Jag har precis gjort färdigt en hunter. Stålet är CPM154CM Med skaft i Desert Ironwood. Ha ha känner du igen skalorna Kimmo. Lägnden är 220 mm Bredden 32 mm Tjocklek 5 mm. Seved
Publicerat April 19, 201115 yr Brutal!!! Jag vill också ha en bandputs så jag kan slipa så bra... Du kommer väl att etsa din makers mark på bladet?
Publicerat April 19, 201115 yr Mycket vackert som jag redan skrev i ett annat forum. Ser ut för att vara en bra användare också. Skulle sitta fint med den där på bältet :-)
Publicerat April 19, 201115 yr Författare Toksnygg, var ordet sa Bill, En snygg tok sa Bull Ha ha tackar. Kul att ni gillar den. Wizard: Japp det blir makers mark på den . Ja en bandslip ala Håkansson eller dyligt, är inte alls dumnt. Seved
Publicerat April 19, 201115 yr Författare Tack ska ni ha . Eas ditt blad börjar bli klart. Kan du Pma mej. Seved
Publicerat April 20, 201115 yr Det där ser ut till att vara en stadig pjäs. En kniv med lite tyngd i...