Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Jerseyko

Featured Replies

Publicerat

Har varit här ett tag men surfat runt på min mans användarnamn.

Nu håller jag ju själv på att ta jägarexamen, teoriprovet är klart och då kanske man ska skaffa sig ett eget nick?

Gift med Bom Skott (Niclas) är hästtjej som efter studenten hamnade på slakteri och blev kvar där. Så Niclas har ju haft det väldigt bra då han har skjutit och så har jag fixat resten.

Vi skaffade oss en hund av Jensa och det är när jag tränat ute i skogen med honom som mitt intresse för en egen jägarexamen vuxit fram.

Nu måste jag skriva 25 inlägg så jag kan komma åt era dagböcker igen. Niclas är ju ute och jagar vildsvin så hans inloggning kommer jag inte in på! :blush:

Publicerat

Välkommen på ditt eget nick ^_^

MVH

Eas

Publicerat

Hej & välkommen hit!:D

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Välkommen hit Texas Matte, jag har Texas brorsa som jag kallat Tacco. Jag antar att de är av samma skrot och korn, fulla av bus och egen vilja. ;)

Publicerat
  • Författare

Välkommen hit Texas Matte, jag har Texas brorsa som jag kallat Tacco. Jag antar att de är av samma skrot och korn, fulla av bus och egen vilja. ;)

Massvis av bus och egen vilja. Som igår rusar han ut på baksidan och börjar tokgräva i min rabatt och jag skäller på honom och han drar där ifrån. Krattar och planar ut det fint igen medans han är uppe på altanen. Beskådar mitt vackra jämna verk och han tar ett 3m långt hopp från altanen, följt av några galoppsprång i längd med vad min häst tar, slickar mitt ben och dar på sladd igenom rabatten, ungefär hur många språng kan man ta i en rabatt så man kommer så djupt som möjligt och sprätter upp jord så långt det bara går, upp på altanen och lägger sig som inget hänt :huh:

Brukar följa din dagbok för att se hur det går för Tacco. Texas var ju med husse till Bodas vildsvinshäng förra veckan och jag fick mail sen från kursledaren att de hade skött sig och varit riktigt duktiga :wub:

Publicerat

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

Publicerat

VÄLKOMMEN HIT!

Publicerat
  • Författare

Tack tack alla.

Förra veckan var vi till Harg på studiebesök med skolkompisarna. Ganska skapligt med troféer de samlat på sig under åren!

post-8190-0-47818300-1304440986_thumb.jp

Publicerat

Välkommen