Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Den skulle man ha

Featured Replies

Publicerat

Tjena alla jägare. Är inte så aktiv på forumet för tillfället men såg en kniv man skulle ha i sin samling( Dream on ) :rolleyes:

Bara att handla till nästa älg jakt :D;)

Här är linken: http://cgi.ebay.com/RANDALL-KNIFE-KNIVES-RARE-50-YEAR-COMMEMRATIVE-19-/310176846750?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4837fb139e

Eller kanske den här: http://cgi.ebay.com/DR-LUCIE-SCAGEL-STYLE-KNIFE-KNIVES-/310162830452?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4837253474

Notera att priset är i dollar :-)

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Tjena alla jägare. Är inte så aktiv på forumet för tillfället men såg en kniv man skulle ha i sin samling( Dream on ) :rolleyes:

Bara att handla till nästa älg jakt :D;)

Här är linken: http://cgi.ebay.com/...=item4837fb139e

Eller kanske den här: http://cgi.ebay.com/...=item4837253474

Notera att priset är i dollar :-)

mvh Kimmo Lilja

Snygga var dom och priset är ju ok också,;):rolleyes::lol: men jag vet inte om jag skulle använda dom till älgjakten med det långa bladet.

Har du ätit upp köttet ännu???:rolleyes:;)

Publicerat
  • Författare

Heh heh,,,. Fattar inte själv riktigt de enorma summorna en kniv kan anbringa bland de här legendarerna.

Måste erkänna att jag har bara några bitar kvar av köttet. :-( Så jääkla gott att man inte tänker på att det tar slut. :-)

mvh Kimmo

Publicerat

Heh heh,,,. Fattar inte själv riktigt de enorma summorna en kniv kan anbringa bland de här legendarerna.

Måste erkänna att jag har bara några bitar kvar av köttet. :-( Så jääkla gott att man inte tänker på att det tar slut. :-)

mvh Kimmo

Nej, det fattar man inte riktigt.:o

Äh!:o Matvrak, hetsätare, m. m.:rolleyes::lol:;)

Skyll dig själv när du gör slut på det så fort.:lol:;):rolleyes: Vad ska du ha till hösten och till vintern och sitta karva på när du sitter i snickeboa.:lol:

Vad har du för saltvärde i blodet Kimmo??? Mitt for iväg uppåt med en himla fart innan operationen för drygt 2 år sedan. Läkaren frågade mig vad jag hade ätit.:lol:

Publicerat
  • Författare

heh heh.... Salt värdet vill jag nog inte veta.... Vad gör man när det är gott.

Kanske är bra att det tar slut så att jag kan koncenterar mig på knivarna istället i snickarboa i vinter.

Publicerat

Meh.. för dom pengarna skall dom kunna koka kaffe och fälla viltet själv...

visst Randall kniven är sketans snygg . men den andre...för mig spelar det ingen roll om vem som har gjort kniven om så det är presidenten av bubbla bubbla o den kostar 5 miljarder. e den inte snygg eller användbar e den inte värd en spänn.

mina 5 ören

Eas

Publicerat

FREE shipping...;) !

Publicerat

heh heh.... Salt värdet vill jag nog inte veta.... Vad gör man när det är gott.

Kanske är bra att det tar slut så att jag kan koncenterar mig på knivarna istället i snickarboa i vinter.

Nej, det vill du nog inte göra! Mitt var då alldeles för högt.:o:lol:

Man ska äta och njuta av det ihop med svart kokkaffe och jobba i lagom takt.:lol:;):rolleyes:

Du har väl fått dricka i massor ist för att släcka törsten efter allt salt nu.:lol:

Minst en 5 liters dunk på ryggen m vatten med slang direkt till munnen.:P:lol:;)

Publicerat
  • Författare

Vatten??? Du menar god pilsner :D

Publicerat

Vatten??? Du menar god pilsner :D

Ja visst går det bra också.:lol:

Publicerat

Njae, Kimmo.

Skulle jag absolut köpa en kniv för dessa pengar hade jag nog hellre valt ett alster av Dig...

Utan att fjäska så skulle jag nog ha mer glädje och nytta av en av dina fina knivar.

Personligen så ser jag inte skönheten/ nyttan av en Randall-kniv. Jag tycker helt enkelt inte de är snygga.

Skall jag ha en stooor kniv valde jag hellre en Bowie av rejält format.

Men det är jag och min syn på knivar.

Publicerat
  • Författare

Inget fel på de synpunkterna :blush::)

Lucie scagel kniven tycker jag inte om heller men ville bara visa vilka sjuka summor en del knivar kostar av legendarerna. :(

Sen frågasätter jag dom pengarna för en kniv men det kanske jag gör för jag är fattig :-(

Ville se lite hur ni tänker om de sjuka priserna :-)

Publicerat

Lite löjligt att betala $15 i shipping när kniven kostar nästan $80 000... :huh: Sicken jävla snåljåp! <_<

Hur många knivar kan man köpa utav våra duktiga forumister för såna pengar? En hel drös!

Randall-kniven var den finare av dom. :)