Publicerat April 24, 201115 yr Verbascum Nigrum Bellis slutade sitt jordeliv den 22/4 2011. Hon kallades Bellis och var aktivt deltagande i försvar av sin matte 2 gånger. Hon efterlämnar 12 barn , en mkt hårt sörjande matte o en minst lika hårt sörjande husse. Vila i frid vännen o tack för allt du gav oss
Publicerat April 25, 201115 yr Författare Tack mina vänner. Hon blev 13,5 år gammal så det var väl tid men......
Publicerat April 25, 201115 yr Verbascum Nigrum Bellis slutade sitt jordeliv den 22/4 2011. Hon kallades Bellis och var aktivt deltagande i försvar av sin matte 2 gånger. Hon efterlämnar 12 barn , en mkt hårt sörjande matte o en minst lika hårt sörjande husse. Vila i frid vännen o tack för allt du gav oss Alltid lika tråkigt. Låter som om hon var en riktig tuffing.
Publicerat April 27, 201115 yr Författare Alltid lika tråkigt. Låter som om hon var en riktig tuffing. Nej hon var den goaste snällaste , vänligaste hund du kan tänka dig. Dock "rör inte min matte för då blir jag lite ilsk" Tack allihopa för era värmande sympatier.
Publicerat Maj 6, 201115 yr Jag hatar de här trådarna. Och jag kollar de för sällan av just den anledningen. De smärtar att läsa att en kär fyrfotavän är borta - oavsett orsak. Beklagar er förlust.