Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Resultat Vårtävlingen 2011

Featured Replies

Publicerat

Då var det nu dags för resultaten!!!

Först vill jag tacka de som ställde upp och jag hoppas detta kan bli en återkommande aktivitet här på forumet! (och med ordentliga priser framöver!)

5 bidrag skickades in till tävlingen och det var faktiskt ganska jämt skägg!

Vi röstade i tre områden: Design, Funktion och Finish.

Hösta resultat på Design knep Convallaria Majalis medans Funktion och Finish toppades av Wild life.

Totalsegrare är således Wild life med 12,17 poäng av 15 möjliga!

Grattis Kimmo Lilja :wub:

De andra deltagarna var: (i bokstavsordning)

Miss Murphy Green - Eas i Lödde

Vårkavalkad - Lilltysken

Convallaria Majalis - MarkusR

Krokus - Wizard

post-2639-0-15497600-1303762461_thumb.jp

Alla deltagarna får en otroligt snygg jaktsidankeps på posten :D

Kimmo får även en personlig signatur med Knivmeister 2011 :blush:

STORT TACK TILL ALLA TÄVLANDE!!!

Mvh,

Wizard

Publicerat

Grattis Kimmo, ingen är väl särskilt förvånad över att vår inofficielle knivmäster nu är officiell :lol:

Själv får jag be att få tacka för alla goda omdömen, kul att designen föll i smaken ^_^

Publicerat

Det är bara att gratulera!

Tyvärr kom min favorit sist :(

Och jag hade rätt om vilket bidrag som Lill-Tysken hade skickat in, den är inte olik "min" kniv från honom!

Publicerat

Håller med föregående talare och vill tacka Wizard o de andra admins för tävlingen. :wub:

jag har haft skit kul o kommer fortsätta med o göra knivar :lol:

kul att några tyckte om min allra första kniv :wub:

undrar hur min nr 2 kommer att bli ? :ph34r:

stort tack igen o grattis till alla som var med o tävlade o större grattis till Kimmo :wub:

MVH

Eas

Publicerat
  • Författare

Med tanke på hur jämnt det var och bedömningarna bara är utifrån bilder så finns det inga förlorare i denna tävlingen!

Jag är riktigt stolt över att ha placerat mig så bra i denna gruppen (med en tveksam brukskniv) - det är en sak som är säker!

Jag har haft skitkul och ser fram mot en ny tävling om några månader!

Jag skall försöka ragga fram lite ordentliga priser till nästa gång dock... ^_^

Publicerat

Med tanke på hur jämnt det var och bedömningarna bara är utifrån bilder så finns det inga förlorare i denna tävlingen!

Jag är riktigt stolt över att ha placerat mig så bra i denna gruppen (med en tveksam brukskniv) - det är en sak som är säker!

Jag har haft skitkul och ser fram mot en ny tävling om några månader!

Jag skall försöka ragga fram lite ordentliga priser till nästa gång dock... ^_^

Självklart, alla bidragen var riktiga pärlor!

Publicerat

Jag min trögboll har ju lyckas missa omröstningarna. Hur som har ni alla varit väldigt duktig. :D

Publicerat

Grattis Kimmo!

Och tack för alla omdömmena.

Publicerat

Oj, vad kul o tackar allihop :-) Ni är bäst.

För mig är alla ni som börjat eller gör knivar knivmeisters allihop o det är jäkligt kul att se på alla knivar som postas. Ju Fler vi är så kan vi hjälpa varandra med nya ideer o komma framåt i hantverket. Tack igen allihop o det här är för mig det bästa forumet o har alltid varit.

Vi får hoppas att det nästa tävling kommer fram mer bidrag. Det finns inga förlorare bara vinnare :-)

Kniven var ett beställnings jobb jag gjorde men tyckte den passade in i vårtävlingen så fick det bli det bidraget då jag haft lite begränsat med tid.

mvh Kimmo Lilja som sitter på jobbet ett nattskift för tillfället :-(

Publicerat

Stort grattis! :D

Publicerat

Det är bara att gratulera!

Och jag hade rätt om vilket bidrag som Lill-Tysken hade skickat in, den är inte olik "min" kniv från honom!

Det går inte att lura en Smålänning.Är du nöjd med den föresten. Eller blev det en present?.

Publicerat

Det går inte att lura en Smålänning.Är du nöjd med den föresten. Eller blev det en present?.

Efter mycket beslutsångest så valde jag att behålla den själv! Och jag är mycket nöjd!

Publicerat

Jag som sett fram emot tävlingen så länge har missat alltihop...:( Men så är det när man inte är där man brukar vara. Det har varit fullt upp med massor av saker hela tiden och jag har inte varit i närheten av en dator på flera dagar. Ikväll fick jag en liten möjlighet och då vart det rätt in i tävlingstråden! ;)

Jag har bara ögnat igenom bilderna på bidrag och kollat in resultatet. Trist att jag missade röstningen. :( Men det kommer fler tillfällen, det är jag övertygad om! Utav det lilla jag har hunnit se så har ni gjort fantastiska jobb allihop! Kul att se era skapelser! Jag ska göra närmare besiktningar av era alster när möjlighet ges och då lämnar jag givetvis mina kommentarer också.

Ett varmt grattis till Kimmo! Kan inte påstå att jag är förvånad... Men som wizard skrev så var det jämnt skägg - och att välja ut någon kan inte ha varit lätt för de som har röstat!

Jag återkommer!

Kram på er och åter igen, Grattis, Kimmo!