Publicerat April 26, 201115 yr Häpp alla kunniga Vart vänder jag mig för att få hjälp med att måtta fram mina mått för hagelbrakarn så jag träffar det som är tänkt ? Förslagsvis i Stockholmsområdet. /M
Publicerat April 26, 201115 yr Häpp alla kunniga Vart vänder jag mig för att få hjälp med att måtta fram mina mått för hagelbrakarn så jag träffar det som är tänkt ? Förslagsvis i Stockholmsområdet. /M Är det den Stackarn som får efter helgen. Hur träffade du på målen.
Publicerat April 26, 201115 yr Den dagen (när fan nu den kommer) och jag ska beställa en ny bössa tänkte jag kontakta någon skjutskola (typ Susegården eller liknande) och kolla om dom kan hjälpa till med kolvmått. Jag såg nåt reportage från England och där var det en gubbe som fick bra hjälp. Det stället hade en bössa som det gick att korrigera på en jävulsk massa olika sätt så där gick dom runt på skjutbanan och sköt/korrigerade tills det satt som smäcken. Så skulle jag vilja göra. Tror att det kan bli lite optimalt då helt enkelt. Och dyrt Nu känner jag att det här var ett dassigt svar men om vi nu är överens om att vi snackar materialsport so wat teh hell? Bara att dega och se glad ut! //F
Publicerat April 26, 201115 yr Författare Tjosan @Kenneth...nej det har jag ju inte gjort dårå . @Ztrudeln...Jo något i den stilen med skjutskola var ju tanken...Inte nödvändigtvis på dyra ön då kanske Undrar om inte vår vän storgalten hade något fuffens för sig med Jocke Smålänning ? /M