Publicerat April 26, 201115 yr Någon som vet vad det kan kosta att byta slagstift på en lincoln hagelbrakare från -91 ?
Publicerat April 26, 201115 yr borde inte vara några stora kostnader. men någon siffra kan jag tyvärr inte ge dig. beror nog helt på vilken smed du går till.
Publicerat April 26, 201115 yr Jag har spanat runt lite att byta till min kombi och det verkar variera mellan 300-700 kr. Dock säger dom jag pratat med som hållt på ett tag att om slagstiftet går sönder så är det antagligen fel på bössan och den billiga smeden byter bara ut stiftet medans den dyrare fixar eller iallafall lokaliserar felet och informerar dig, hurvida det stämmer eller ej vet förhoppningsvis någon annan här.
Publicerat April 26, 201115 yr Bytte på min gamla budgetbössa av märke Bettinsoli och det kostade 400kr inklusive ett nytt slagstift. Sen lessnade jag på den kassa kvaliteten och bytte till en Browning förra året istället. Har inte ångrat det bytet en sekund...