Publicerat April 30, 201115 yr Oj, vilka grymma videos! Sjukt intressant till morgonkaffet, och nu blir man sugen på att låta bygga en custombössa. =)
Publicerat April 30, 201115 yr Man förstår att det kostar en slant om låset skall riktas efter konstens alla regler.
Publicerat April 30, 201115 yr Man förstår att det kostar en slant om låset skall riktas efter konstens alla regler. Nej nej nej... Det sa va billit!
Publicerat April 30, 201115 yr Nej nej nej... Det sa va billit! Då kan man skippa att rikta låset med lite tur skjuter det lika bra skytte handlar mest om tur ändå
Publicerat April 30, 201115 yr Usch nu får jag en massa idéer om att pipa om min .308 Rem LTR till .260, rikta upp lådan och bädda det hela i samma veva. Eller nä vänta, en smidig klass 2-bössa i 6x45 med semigrov 18" pipa, eller.. Får för många idéer av videos som dessa.
Publicerat April 30, 201115 yr Min stora behållning av serien var ytterligare en video där smeden beskrev kostnaden för riktningen av 700 lås/bult kontra kostnaden för ett custom lås. Raggarö
Publicerat April 30, 201115 yr JAHA........ Ännu en orsak att skylla dåliga skott på! Nu måste man ju räta ut alla byssorna så man kan utesluta den felfaktorn med..... PUUUST.....