Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stålis 600

Featured Replies

Publicerat

2011 05 14 08:00

5st anmälda hittills börjar på 100m och backar bakåt när vi slutar på 600m så brukar alla vara rätt nöjda ett tips är val att 100 skott är i underkant ;)

övriga hurrarop och tips är det väl bara fyll i tråden med!

Ja vi skjuter på elektron tavlor bara skjuta och titta på skärmen!

Publicerat

Tycker att vi skall samlas 07:30 istället så att alla kan hinna i tid?!

För dem av er som inte har fantasi kan jag säga att detta är den bästa av träningar som finns, du får omedelbar feedback på ditt skott,

i realtid.

jag avser att vara på plats med den del järnskrot och annat/andra.

/Christian

Publicerat

Wow har ni 600 meters elektron bana det låter väldigt bra

Publicerat

Denna gången har jag inget måsteevent planerat :lol: Anmäler således intresse för kommande händelse :wub:

(Pertan vill du ha det i PM-form ?)

/M

Publicerat
  • Författare

Vi kan ta det i tråden tikkaisak

Publicerat

vad gäller? Är det stålboda i kungsängen som skjöts i vintras vid flera tillfällen? Kan säkert få med en till, mer info?

Mvh

Publicerat
  • Författare

vad gäller? Är det stålboda i kungsängen som skjöts i vintras vid flera tillfällen? Kan säkert få med en till, mer info?

Mvh

Vet inte vart du sköt i vintras men stålboda kungsängen stämmer bra!

Vem är du?

Publicerat

Vet inte vart du sköt i vintras men stålboda kungsängen stämmer bra!

Vem är du?

jag har tillgång till egna banor, dock ej elektron på 600m! Tänkte komma på den öppna? verksamhet i vintras men det sket sig varje gång pga jobb bla. Vem jag är? Spelar det någon roll? :) Vi ska väl bara skjuta? Jag bor i roslagen, jagar och skjuter mest långhåll som resten av världen nuförtiden... hehe.

Jag är lite allergisk mot nätet, blir mest missförstånd, kommer helst och ser/träffar på plats än lägger ut livshistorian här. Eller är det en sluten tillställning?

mvh

Publicerat
  • Författare

jag har tillgång till egna banor, dock ej elektron på 600m! Tänkte komma på den öppna? verksamhet i vintras men det sket sig varje gång pga jobb bla. Vem jag är? Spelar det någon roll? :) Vi ska väl bara skjuta? Jag bor i roslagen, jagar och skjuter mest långhåll som resten av världen nuförtiden... hehe.

Jag är lite allergisk mot nätet, blir mest missförstånd, kommer helst och ser/träffar på plats än lägger ut livshistorian här. Eller är det en sluten tillställning?

mvh

Vi som träffas har väl hängt här sen forumet startade en del senare men man har träffats får en uppfattning om vem man släpar med sig ;) du får komma över allergin mot nätet ;)

Publicerat
  • Författare

På lördag smäller det kommer släpa med mig lite skrot som kan avfyras, hoppas på lite mindre vind än förra gången!

Publicerat

På lördag smäller det kommer släpa med mig lite skrot som kan avfyras, hoppas på lite mindre vind än förra gången!

Att det ska smälla är bara förnamnet!! Har nytt godis på ingång som jag hoppas kunna prova till fullo och få en del tips om :lol:

Tyvärr ser inte väderprognosen allt för lovande ut när det gäller väta men det SKITER jag i för skjutas ska det!

Fridens!

Publicerat

Jajjemän! Lördagen närmar sig så sakteliga. Ska bli en intressant upplevelse detta (också) :wub:

Det har dessvärre dykt upp en liten utmaning hos mig...Jag är torsk på transport!!! Har någon av herrarna möjlighet att hämta lämna i Norrort?

/M

Publicerat

Transporten är nu OK!

Det blev en gyldene medelväg :rolleyes:

/M

Publicerat

Transporten är nu OK!

Det blev en gyldene medelväg :rolleyes:

/M

taxi? Tro mig de fungerar också,

ser sjukt mycket fram emot detta. Enlugt YR så ser vädret ut att vara ok på lördag, dvs bättre än vad det såg ut tidigare i veckan.

/Christian

Publicerat

Taxi ? haha...nejdå. Tar egen bil men det kostar ju en gentjänst till den äkta hälften :P

Laddad som fan nu :wub: och försöker sätta mig in i hur kikaren egentligen funkar...går väl sådär :blink:

/M

Publicerat
  • Författare

Bra att det löst sig med transporten, väl mött info skylten 07:30

Publicerat

väl mött info skylten 07:30

Det kan du hoppa upp och sätta dig på :excl:

Publicerat

Hemkommen efter trevligt långhållskytte i underbart sällskap och väder :wub: Tack Pertan för möjligheten att prova på detta. Riktigt kul och lärorikt ffa hur kikarens riktmedel fungerar. Imponerad av kompetensen som fanns på vallen idag då mitt trycke var stentungt och pipan hade kontakt med stocken :wacko: Dock löstes detta snabbare än snabbt och utan tveksamheter :) Tack för hjälpen till den som äras bör :wub:

/M

Publicerat

Jupp en helt fantastisk dag på banan,

sköt så där idag men det gör inget. Vi hade det bra.

Tack Pertan o ni andra som gjorde dagen.

/Christian

Publicerat

Instämmer i hyllningskören, mycket givande och lärorikt, trevlig och en hel del garv!

Supertack Pertan för att du fixade detta och tack övriga för alla goda råd och tips :wub: