Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Howa Studsare

Featured Replies

Publicerat

HEJ

Någon som har erfarenhet av Howa Ranchland? Funderar påen sådan . kaliber .308w.

En smidig hundförarbössa tänkte jag till ett vettigt pris. Ev med en aimpoint.

Någon som har erfarenhet av Howa och framförallt Ranchland?

Publicerat

Jag har en i 30.06. Köpte den i mars, så jag har bara gjort break in och skjutit in den. Har märkt att om man skjuter så att pipan börjar bli varm så vill den gärna sprida. Handlaren sa åt mig att jag skulle varmskjuta den igen, händer det igen skulle dom ta in den och kontrollera den. Annars har jag bara positivt att säga om den, det känns att det är en bruksbössa och det passar mig

Publicerat

Jag har en i .308

Funkar bra ännu så länge. Ska få på en riktig kikare nu strax så jag får se hur bra den skjuter, har hunnit skkjuta kanske 50 skott hittils med nikkokikaren som följde med och det verkade hålla ihop bra.

För mig är det ett bruksvapen, inte ett banskyttevapen så jag har inte hål i hål krav...

Publicerat

Jag har heller inte hål i hål som krav på denna bössan, det som retar mig är det vandrar snett upp till vänster så att det blir en snygg trappa

Publicerat

Jag har heller inte hål i hål som krav på denna bössan, det som retar mig är det vandrar snett upp till vänster så att det blir en snygg trappa

Oj, nej det låter ju inte alls bra. Så skall det ju inte vara på någon bössa, oavsett prisklass.

Min sprider väl lite, men inte på det sättet.

Publicerat

Ja lite spridning kan jag oxå ta, inom snusdosan. Men när skotten börjar vandra snett uppåt då blir jag lite orolig