Publicerat Juni 25, 201114 yr Man kan ju tävla i allt från stövelkastning till fotboll så varför inte jakt också. Har lite svårt att förstå att man måste tävla i allt bara. Tycker såna där människor som aldrig kan slappna av är jobbiga.
Publicerat Juli 31, 201114 yr Det var rätt mycket för oss som läser jakt och viltvård på olika skolor runt om i landet att komma i kontakt med varandra och att få chansen att vissa upp vad vi lärt oss och få chans till att vinna pengar till klassen.
Publicerat Augusti 1, 201114 yr Författare Det var rätt mycket för oss som läser jakt och viltvård på olika skolor runt om i landet att komma i kontakt med varandra och att få chansen att vissa upp vad vi lärt oss och få chans till att vinna pengar till klassen. Tycker var strålande att det anordnades av ovan just nämnda skäl. (Fick mycket info om hur ni haft det då Karin , min fru, var den som höll i trådarna och jag hade gärna varit där för att titta på era moment hade inte mitt eget jobb varit ivägen).
Publicerat Augusti 1, 201114 yr Hej Finns mer detaljerad beskrivning av hur det gick till? Är det en form som kan vara lämplig som "lek" för jaktlaget? // Henrik