Publicerat Mars 14, 200620 yr jag är en 54årig jägare .Far till 3 söner varav en är Wille här på sidan. jag har1 st jaktlabbe och en strävtax. jag jagar på en mark i Borgstena som är 230ha god rådjursmark.På marken finns även en sjö med lite gäss Våran älgstam är inte mycket att skryta med men vi har det rätt trevligt dom dagarna som vi jagar dom. En annan favorit i jaktsammanhang är fågeljakt i alla former och lite whisky efteråt.
Publicerat Mars 14, 200620 yr Hej! Välkommen hit och jag hoppas att Du kommer att trivas! Ska Du hålla reda på sonen och se om han sköter sig på forumet? :
Publicerat Mars 14, 200620 yr Hej!Välkommen hit och jag hoppas att Du kommer att trivas! Ska Du hålla reda på sonen och se om han sköter sig på forumet? : det kan kankse behövas jag vet vad han går för.Nä skämt och sido,det verkar vara en trevlig sida och trevligt folk som är medlemmar här.
Publicerat Mars 14, 200620 yr det kan kankse behövas jag vet vad han går för.Nä skämt och sido,det verkar vara en trevlig sida och trevligt folk som är medlemmar här. Jo då det är det. Det är bara att ge och ta emot.
Publicerat Mars 15, 200620 yr Välkommen välkommen! hoppas du ska trivas... Tänk om en annans farsa hade kunnat bli medlem på lite sånnt här också... men nej då :- Aja..jag klarar mig bra själv med stöd av er andra här MVH/Jocke
Publicerat Mars 15, 200620 yr Välkommen! Håller med rifle. Önskar min pappa var lika intresserad som jag
Publicerat Mars 22, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här. //Henrik