Publicerat Maj 3, 201115 yr så skönt!! Andra dagen man är ute på bockjakt så fick man fälla en fin bock ren hjärtträff hoppa upp högt i luften och slog i backen avståndet ca 120m med väldigt bra och stadigt stöd använde mig av en lock pipa fungera väldigt fint.bocken kom fram vid åker kanten efter ca 20min och titta lite sedan vände han locka en gång till då klev han fram igen allt färdigt efter ca 40min hoppas ni andra har haft lyckad bock jakt med mvh emil
Publicerat Maj 4, 201115 yr Författare Grattis! en liten bild hade varit trevligt! Tackar glömde tyvärr kameran hemma
Publicerat Maj 4, 201115 yr du får du komma ihåg den tills nästa bock du skjuter tycker jag allt Grattis ännu en gång!
Publicerat Maj 5, 201115 yr Sköt första vårbocken idag:-) men det blev på 3:e rundan. Mer ska det bli....
Publicerat Maj 5, 201115 yr Författare Sköt första vårbocken idag:-) men det blev på 3:e rundan. Mer ska det bli.... Grattis lyckades du få med någon kamera så det vart några kort Tänkte att jag skulle ut i dag jag med och se om det kan bli en till....
Publicerat Maj 5, 201115 yr Ajdå tyvär hann jag inte ta några bilder, skulle hämta tjejen i stan och sköt bocken 5 min innan jag va tvungen att åka så det blev till att va snabb och ta ur det och in i bilen och i väg. men nästa gång...