Publicerat Maj 4, 201114 yr Lapua tillsammans med staffans vapen har en mycket prisvärd drive på Lapua ammo. Har använt 12 grams kulan 308W i många år och förmodligen skjutit 3 siffrigt med klöv med den. Håller den som den bästa allroundkulan sett till priset på marknaden. Idag har jag gått över till 9,7 gram och har hitills bara skjutit en vårbock, men fler lär det bli. Priset gäller hos alla handlare som som för Lapuas sortiment, använd bifogad PDF när ni handlar. För att undvika konspirationsteorier kan jag säga att PDFen visst kommer från Staffans vapen men endast som underlag när jag handlar lokalt (publicerad i JJ &JoJ). Att jag i säkert 10 andra trådar vurmat för Megans effektivitet för svenskt medelstort vilt är ju ingen nyhet. Jag har ingen relation till Staffans vapen i övrigt och profiterar således inte, tycker bara att erbjudandet är värd uppmärksamheten då det är riktigt bra. Lapua Jaktjournalen Staffans Vapen 210x282 conv.pdf
Publicerat Maj 4, 201114 yr Är det någon, ja inkl dig då MKJ, som vet vilka butiker detta avser, jag har inga problem med att avsätta lite ammo men att åka till Borlänge förtar i stort vinsten av det hela. Prismässigt är detta otroligt bra priser då enkom Lapua hylsor kostar över 4 kr st nya. Någon borlängebo? /Christian
Publicerat Maj 4, 201114 yr Är det någon, ja inkl dig då MKJ, som vet vilka butiker detta avser, jag har inga problem med att avsätta lite ammo men att åka till Borlänge förtar i stort vinsten av det hela. Prismässigt är detta otroligt bra priser då enkom Lapua hylsor kostar över 4 kr st nya. Någon borlängebo? /Christian Johan H är ju medlem i bägge forumen. http://www.staffansvapen.se/about-us.html
Publicerat Maj 4, 201114 yr Johnsson- jo visst o jag är ju även bekant med Johan, men jag tänkte söka låta bli att störa honom med frågor om detta, får ev omvärdera den tanken. /Christian
Publicerat Maj 4, 201114 yr Johnsson- jo visst o jag är ju även bekant med Johan, men jag tänkte söka låta bli att störa honom med frågor om detta, får ev omvärdera den tanken. /Christian Ok! Jag har ju köpt Lapua kulor till Johan i Torneå billigare än vad han fick köpa dom från affären.
Publicerat Maj 4, 201114 yr Författare Är det någon, ja inkl dig då MKJ, som vet vilka butiker detta avser, jag har inga problem med att avsätta lite ammo men att åka till Borlänge förtar i stort vinsten av det hela. Prismässigt är detta otroligt bra priser då enkom Lapua hylsor kostar över 4 kr st nya. Någon borlängebo? /Christian Nej det vet jag inte på rak arm. Jag provar det nog där jag brukar handla min ammo, det var därför jag ville ha annonsen då jag inte ser det som en självklarhet att alla handlare känner till det.
Publicerat Maj 4, 201114 yr Enligt WB´s hemsida så är de återförsäljare för Lapua... men vet inte hur de gör med kampanjer från andra är Jaguargruppen? EDIT: Ringde och frågade och dom har inte det erbjudandet
Publicerat Maj 4, 201114 yr Nej det vet jag inte på rak arm. Jag provar det nog där jag brukar handla min ammo, det var därför jag ville ha annonsen då jag inte ser det som en självklarhet att alla handlare känner till det. Kan du meddela hur det går för dig att köpa ammon i "din" butik. mvh/Må
Publicerat Maj 4, 201114 yr Hmm kanske skulle dra en sväng dit! är ju där på under 2 tim! ska fundera!
Publicerat Maj 4, 201114 yr Lapua tillsammans med staffans vapen har en mycket prisvärd drive på Lapua ammo. Har använt 12 grams kulan 308W i många år och förmodligen skjutit 3 siffrigt med klöv med den. Håller den som den bästa allroundkulan sett till priset på marknaden. Idag har jag gått över till 9,7 gram och har hitills bara skjutit en vårbock, men fler lär det bli. Priset gäller hos alla handlare som som för Lapuas sortiment, använd bifogad PDF när ni handlar. För att undvika konspirationsteorier kan jag säga att PDFen visst kommer från Staffans vapen men endast som underlag när jag handlar lokalt (publicerad i JJ &JoJ). Att jag i säkert 10 andra trådar vurmat för Megans effektivitet för svenskt medelstort vilt är ju ingen nyhet. Jag har ingen relation till Staffans vapen i övrigt och profiterar således inte, tycker bara att erbjudandet är värd uppmärksamheten då det är riktigt bra. Nja det är inte lapua och staffans vapen som har en "drive" ihop Lapua gick ut med detta förslag till alla åf i sverige (förmodligen fler länder)med detta prova att knalla in på en jaktia butik så har du minst samma pris där Fältjägaren
Publicerat Maj 4, 201114 yr Författare Nja det är inte lapua och staffans vapen som har en "drive" ihop Lapua gick ut med detta förslag till alla åf i sverige (förmodligen fler länder)med detta prova att knalla in på en jaktia butik så har du minst samma pris där Fältjägaren Sak samma, jag handlar ibland via en jaguar, ibland en interjakt och t.o.m ibland en jaktia. Anledningen att jag publicerade var för konsumentnyttan bland medlemmarna, inte distributionsnyttan.
Publicerat Maj 4, 201114 yr farförbi staffans vapen den 12e maj annas är man där på lite drygt en timme