Publicerat Maj 4, 201114 yr Hejsan, mitt namn är Magnus strid. Bor i vika utanför Falun, familj bestående av en sambo och en hund än så länge, ängnar min tid åt jobb och att hålla på med min nya hobby göra knivar, brukar även följa med min bror på bäverjakt och lite annan jakt, dock är det han som får skjuta dom IOM att jag inte har lisencen så jag skjuter dom med kamera. Jag är 23 år, har jobbat som målare från att jag var 15 tills för ca 2 år sedan då då jag började som färgsäljare på Norsjö i Falun. Hållt på med knivar i ca 3 månader så där är jag pur färsk Ja det var väl lite om mig. Hittade för övrigt detta forum när jag googlade lite på knivskaft, och kom in här och började läsa inlägg från alla duktiga och kunniga knivmakare här tack för mig. Mvh: strid
Publicerat Maj 4, 201114 yr Hejsan, mitt namn är Magnus strid. Bor i vika utanför Falun, familj bestående av en sambo och en hund än så länge, ängnar min tid åt jobb och att hålla på med min nya hobby göra knivar, brukar även följa med min bror på bäverjakt och lite annan jakt, dock är det han som får skjuta dom IOM att jag inte har lisencen så jag skjuter dom med kamera. Jag är 23 år, har jobbat som målare från att jag var 15 tills för ca 2 år sedan då då jag började som färgsäljare på Norsjö i Falun. Hållt på med knivar i ca 3 månader så där är jag pur färsk Ja det var väl lite om mig. Hittade för övrigt detta forum när jag googlade lite på knivskaft, och kom in här och började läsa inlägg från alla duktiga och kunniga knivmakare här tack för mig. Mvh: strid Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Du är inte den ende som har "halkat in på ett bananskal" här!