Publicerat Maj 4, 201115 yr http://www.eratukku.net/jakt/product_info.php?cPath=136_147&products_id=403 Va tror ni om detta? har ont om peningar å har sen tidigare ett sikte från dom som fungerar kanon. men de är ju ett tubsikte. Tar gärna imott tips. mvh
Publicerat Maj 4, 201115 yr Regnar det på linsen har du en vackert röd regnbåge, så vitt jag har erfarit är det inga bra sikten för fuktiga miljöer. Kvalitetsmässigt finns det säkert en del att fundera på också. /Christian
Publicerat Maj 4, 201115 yr Ja eller ett par bra öppna rm eller ett lågförstorande sikte, valen är dina o efter ditt skytte. /Christian
Publicerat Maj 4, 201115 yr Jag har ett rödpunktssikte (Red Dot tror jag) i halvtums modell som jag inte använder. (kommer inte överrens med rödpunkt) Den kan du få för en billig slant eller ännu hellre 30mm weavermontage i byte! (bryr mig inte om märke bara ringarna är skottfasta)
Publicerat Maj 4, 201115 yr Jag har ett rödpunktssikte (Red Dot tror jag) i halvtums modell som jag inte använder. (kommer inte överrens med rödpunkt) Den kan du få för en billig slant eller ännu hellre 30mm weavermontage i byte! (bryr mig inte om märke bara ringarna är skottfasta) Det är ett Ultra Dot