Publicerat Maj 4, 201114 yr Jaktvänner! Skaut är en Exiljämte på 40 år som sedan 2003 är bosatt i Sundsvall. Efter en intensiv jaktperiod i unga år har det i takt med studier, arbete och familj tyvärr blivit mindre och mindre tid över för jakt & fiske. Upplevde under de sista tio åren att jag långsamt förvandlades till klassisk köttjägare och entusiasmen var plötsligt borta. Med lite flyt fick dock jag tillfälle att följa med en god vän utomlands på grisjakt (exotiskt för en Jämte...) och plötsligt fanns den där igen,-känslan-. Det var helt enkelt roligt att jaga igen. Ägnar min arbetstid åt energisystem av diverse slag och har en förkärlek till sporter på is på fritiden. //Stefan
Publicerat Maj 4, 201114 yr Exiljämtar får väl duga, men du är alltid välkomna att flytta tillbaka... Välkommen, roligt att du hittade åt känslan igen! Duttat och tryckt till med hjälp av min iFåne
Publicerat Maj 5, 201114 yr Författare Exiljämtar får väl duga, men du är alltid välkomna att flytta tillbaka... Välkommen, roligt att du hittade åt känslan igen! Duttat och tryckt till med hjälp av min iFåne Tackar!
Publicerat Maj 6, 201114 yr Författare Tack alla. Upptäckte att det krävs 25 inlägg för att läsa jaktdagböckerna... sugen på att följa §28 med Urax så bortse från inläggen som kommer för att öppna dagboken...
Publicerat Maj 6, 201114 yr Hej du Skaut! Visst är grisjakt i baltikum som en lisa för själen ...har räddat många av oss från att helt knäcka ihop.. Blir du med i höst igen? ..och förresten, välkommen hit
Publicerat Maj 6, 201114 yr Författare När det är mörkt, tungt och trist så återvänder jag mentalt till Litauen och genast känns livet ljusare. ... Satsar på 2012, befinner mig på Samoa när ni pluggar gris, hjort och förhoppningsvis varg. Det kan dessutom vara bra att grisstammen får hämta sig efter mitt urskiljningslösa dräpande i fjol...
Publicerat Maj 12, 201114 yr ...Det kan dessutom vara bra att grisstammen får hämta sig efter mitt urskiljningslösa dräpande i fjol... Vi övriga tackar för visad hänsyn
Publicerat Maj 12, 201114 yr ...Det kan dessutom vara bra att grisstammen får hämta sig efter mitt urskiljningslösa dräpande i fjol... Vi övriga tackar för visad hänsyn
Publicerat Maj 12, 201114 yr Vad är det för djur på bilden ? Svara på frågan så är du ett steg närmare dagböckerna Välkommen hit
Publicerat Maj 12, 201114 yr Vad är det för djur på bilden ? Svara på frågan så är du ett steg närmare dagböckerna Välkommen hit Det ser ut som en Jämte
Publicerat Maj 14, 201114 yr Författare Vad är det för djur på bilden ? Svara på frågan så är du ett steg närmare dagböckerna Välkommen hit Bäste vän, det är inget djur på bilden. Det är ett odjur.