Publicerat Maj 5, 201115 yr Hej alla glada! Undrar om någon på forumet har god säljakt(gråsäl) och intresserade av att byta denna upplevelse mot vildsvinsjakt i Skåne..? MVH RG
Publicerat Maj 5, 201115 yr Kanske jag. Haha tänkte precis skriva in mig, men då ploppade sealhunter upp
Publicerat Maj 6, 201115 yr Författare Har ingen koll på när ni jagar sälen, höst? Vildsvinen är lite enklare att lösa jakten på... Vilken ände av Sverige jagar ni på? Hälsningar! Skåne
Publicerat Maj 6, 201115 yr Jag är också intreserad av att prova säljakt jag kan byta med drevjakt på klövitsrika marker eller jakt på fältvilt som hare och fasan eller kanske tom en kombination.. Mina jaktmarker är i Skåne. /Håkan H
Publicerat Maj 6, 201115 yr Jag jagar oxå säl och tycker utbytes jakt är trevligt . Jag bor 2.5 mil norr om hudiksvall. Det är mer öar som är tillgängliga på hösten då det är naturskydds områden. 1 april - 30 sep
Publicerat Maj 6, 201115 yr Jag jagar i stort sett på samma ställen som Bamse och Stoltzen alltså i Hälsingland. Jakten pågår till den sista dec så det är bara att höra av sig så ordnar det sig med säljakt. Så ni har oss tre samt ett par till som kan ta er med ut. Här kan du läsa lite om säljakten hos oss. JOF060.pdf
Publicerat Maj 6, 201115 yr Säl vore skoj! Något som vil byta med lite diverse jagade i Småland så dra ett PM?
Publicerat Maj 6, 201115 yr Säl vore skoj! Något som vil byta med lite diverse jagade i Småland så dra ett PM? Trodde det räckte ned dykande grisar för dig.
Publicerat Maj 6, 201115 yr Säl vore skoj! Något som vil byta med lite diverse jagade i Småland så dra ett PM? Frugan vill ha ett skinn till andra fåtöljen också så jag är sugen på att köra upp i sommar om det kommer en inbjudan. Så det skulle funka med samåkning det är bara 72 mil till Sealhunter från Värnamo så det går att köra med kort varsel när det är skarpt läge. Lasse
Publicerat Maj 6, 201115 yr Säl vore skoj! Något som vil byta med lite diverse jagade i Småland så dra ett PM? Hur långt ifrån Finspång?
Publicerat Maj 6, 201115 yr Frugan vill ha ett skinn till andra fåtöljen också så jag är sugen på att köra upp i sommar om det kommer en inbjudan. Så det skulle funka med samåkning det är bara 72 mil till Sealhunter från Värnamo så det går att köra med kort varsel när det är skarpt läge. Lasse Det är bara att komma med önskemål om tid så får vi se vad som kan ordnas.