Publicerat Maj 5, 201114 yr Den sista kniven till Nääs klar. Skaftets klargröna färg representerar vårens färger i lövverket i skogen. Bladen höstens. Bladet är mitt Orcas blad 4mm 01 kolstål Mvh / Karl-Erik
Publicerat Maj 5, 201114 yr Grymt snygg, kommer och tar en snabbkurs i läder jobb hos dig jag. Riktigt fina mönster på slidan:d Mvh: strid
Publicerat Maj 5, 201114 yr Denna gillar jag verkligen. Skulle vara riktigt härlig att ha i bältet när man ska ut o jaga. Riktigt fin Mvh Fredrik Vad kostar en kniv som denna med slidan? Har inga pengar men så man vet om man skulle ha de någon gång
Publicerat Maj 5, 201114 yr tjena Kalle riktigt fina slidor de senaste snyggt du fått till färgningen på löven du har några kanon fina knivar att ta me nu /Jocke
Publicerat Maj 6, 201114 yr Författare Tack för all feedback! Vilken snygg vattenliknande effekt på skaftet, har du färgat själv!? Nej, jag har inte färgat eller stabbat själv, denna biten följde med en låda prylar jag köpte för en tid sedan, visste inte om jag vågade använda den då den såg lite "gröntrist" ut, men provade iallafall. skalorna är mycket mer grön än på bilden, som nästan ger en effekt av korallrev på bilden. Mvh / Karl-Erik
Publicerat Maj 7, 201114 yr 3 knivar som är en jäkligt fin serie röd, blå och grön hade du verkligen packat upp dessa i nääs ? hur va intresset i så fall ? hur som så är jag glad de inte han säljas där Mvh Jocke
Publicerat Maj 15, 201114 yr Författare 3 knivar som är en jäkligt fin serie röd, blå och grön hade du verkligen packat upp dessa i nääs ? hur va intresset i så fall ? hur som så är jag glad de inte han säljas där Mvh Jocke Hej Jocke, Intresset bland de knivbord jag hade koll på var stort, många var framme och klämde och kände på mina och andras knivar, men det var ingen som sålde några knivar direkt, det var för mig mest ett läge att sprida lite kort och visa upp mina verk IRL så att säga. Givande dag på alla sätt utom försälningsmässigt. Mvh / Karl-Erik
Publicerat Maj 15, 201114 yr låter kanon Kalle och försäljningen tog ju fart på kvällen sen ha de bra /Jocke