Publicerat Maj 6, 201115 yr Ta en titt på denan skapelse. Jag förstår mig inte på varför man tar fram en sån här. Vad är fördelen med att vända på en compoundbåge? http://www.youtube.com/watch?v=KwFGYMevBCw&feature=related
Publicerat Maj 6, 201115 yr Konstig grej men såg ganska rolig ut iaf så skulle inte vara helt fel o testa en sån. /Baner
Publicerat Maj 6, 201115 yr Här får jag användning av mitt skämt! Varför slickar sig en hund mellan benen? -För att han kan..... Ungefär som med denna bågen
Publicerat Maj 6, 201115 yr Äsch man ska inte vara så snabb på att dömma ut saker, positivt att man hela tiden utvecklar nya produkter, även om dom inte alltid är i rätt riktning, men vem vet, detta kanske e något att bygga på =) Kudos till dom som försöker!
Publicerat Maj 6, 201115 yr Torbde det inte vara riskabelt o skjuta jaktspets i en sån där båge? Lär ha lång pil för att inte riskera att skära av kablarna?
Publicerat Maj 7, 201115 yr Janå, om det fanns några direkta fördelar är det väl ok, i övrigt mer en jippo grej för att kringgå patenter eller något..