Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Steinbok

Featured Replies

Publicerat

Jag är en 27-årig kille som bor i Täby. Kommer ursprungligen söderifrån.

Har jagat sedan jag var liten och utövat skytte ännu längre.

Favoritjakten är kombinerad smyg/vakjakt även om jag även gillar all annan

jakt, det är alltid kul när det smäller. Tycker jaktsidan är ett mycket trevligt ställe,

har bara varit medlem ett litet tag men redan fått tag i en jättefin hund samt fått

möjlighet att jaga här uppe. Tack vare Hipshot samt ripjägarn :)

Publicerat

Välkommen!

Trevligt att du fått möjlighet att jaga trots byte av ort  :)

Publicerat

Hej och Välkommen i efterhand!

Ser ut som om du skrivit lite här innan du srev detta ;)

Hoppas att du kommer att trivas!

MVH/Jocke

Publicerat

Tjena!

Hur går det för er? Har valpen käkat upp nya rummet än eller?

Levererat två idag, en kvar nu bara. Har fler köpare, hoppas mest på en snubbe från Halland som ringde i förrgår..

Mvh!

Publicerat

Hej!

Välkommen hit!

:D

Publicerat
  • Författare
Tjena!

Hur går det för er? Har valpen käkat upp nya rummet än eller?

Levererat två idag, en kvar nu bara. Har fler köpare, hoppas mest på en snubbe från Halland som ringde i förrgår..

Mvh!

Tja

Det går kanon. Hon biter mest på sina leksaker faktiskt, inredningen har klarat sig hittils. Hon var lite orolig på nätterna i början, men numera sover hon som en stock hela natten. Hon är redan duktig på inkallningen. Hon kan "sitt" och stanna kvar. Har tränat henne lite i stadga dessutom, så hon klarar att sitta och titta och inte rusa direkt efter leksaker, apporter eller godis. Idag satte jag henne på golvet, kastade en apport och bad henne stanna kvar, sen efter ca 15sek gav jag henne klartecken att hämta den och då blev det full fart att hämta in den till mig. Hon försöker aldrig ta maten innan hon fått varsågod heller. Tycker det är otroligt hur snabbt hon lär sig saker! Hon tycker verkligen det är kul att leka och vara ute. Har lagt några spår inomhus med lite rå köttfärs blandad med a-fil, sen drog jag den i ett snöre en runda i lägenheten och satte henne på spåret, hyffsat spårnoga spårade hon upp köttfärsen ;D. Hon har bara kissat inne två gånger sedan vi hämtade henne, nästan rumsren. Hon är extremt kontaktsökande, det är ju smidigt när man ska jobba med henne men det blir lite jobbigt ibland när hon absolut inte vill göra annat än sitta i knäet eller vara runt benen när man lagar mat exempelvis. Hon vill aldrig vara mer än några meter från mig eller sambon, men det är samtidigt väldigt charmigt.

Publicerat

välkommen ;D

Publicerat
Tja

Det går kanon. Hon biter mest på sina leksaker faktiskt, inredningen har klarat sig hittils. Hon var lite orolig på nätterna i början, men numera sover hon som en stock hela natten. Hon är redan duktig på inkallningen. Hon kan "sitt" och stanna kvar. Har tränat henne lite i stadga dessutom, så hon klarar att sitta och titta och inte rusa direkt efter leksaker, apporter eller godis. Idag satte jag henne på golvet, kastade en apport och bad henne stanna kvar, sen efter ca 15sek gav jag henne klartecken att hämta den och då blev det full fart att hämta in den till mig. Hon försöker aldrig ta maten innan hon fått varsågod heller. Tycker det är otroligt hur snabbt hon lär sig saker! Hon tycker verkligen det är kul att leka och vara ute. Har lagt några spår inomhus med lite rå köttfärs blandad med a-fil, sen drog jag den i ett snöre en runda i lägenheten och satte henne på spåret, hyffsat spårnoga spårade hon upp köttfärsen ;D. Hon har bara kissat inne två gånger sedan vi hämtade henne, nästan rumsren. Hon är extremt kontaktsökande, det är ju smidigt när man ska jobba med henne men det blir lite jobbigt ibland när hon absolut inte vill göra annat än sitta i knäet eller vara runt benen när man lagar mat exempelvis. Hon vill aldrig vara mer än några meter från mig eller sambon, men det är samtidigt väldigt charmigt.

Wow! Låter skitbra, förstod att det skulle gå bra för er.. Ang hennes självständighet så behöver du inte vara orolig, hon mognar och kaxar till sig med all säkerhet!

Detta med spår är skitbra, fortsätt så! Bra för valpen att få "lyckas" med såna här små uppgifter. Kul med apporteringen även, vi ska börja nu med grundlydnaden då vi levererat alla utom den sista valpen. Nu går det lättare att köra inkallning och sitt innan käket osv osv när det inte är en hel hög små ligister som härjar runt..

Mvh!

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Välkommen hit hoppas att du finner mycket skoj här ute du med ,

:D

Publicerat

välkommen hit  ;D :D

Publicerat

Välkommen!!

Publicerat

välkommen

Publicerat

Hej och varmt välkommen hit!

Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här.

//Henrik

Publicerat

Välkommen hit!  :)

Publicerat

Varmt välkommen hit!

• 3 weeks later...
Publicerat

Välkommen... ;D ;D

• 10 months later...
Publicerat

Kul man hittar folk från grannbyarna överallt

Christer från Vallentuna måste säga välkommen