Publicerat Maj 7, 201114 yr hej jag undrar om det är någon jägare som har erfarenhet av ett lockmedel som heter lockain,man ska enligt beskrivningen spraya lite på kläder och skor påväg till passet,när man kommer fram ska man spreja på träd och buskar ca 1m från marken.är det någon som har provat,och fungerar det att kombinera mad lockpipa som imiterar smaldjurets kontaktläte.skjut väl,ha enbra dag.
Publicerat Juli 23, 201114 yr hej jag undrar om det är någon jägare som har erfarenhet av ett lockmedel som heter lockain,man ska enligt beskrivningen spraya lite på kläder och skor påväg till passet,när man kommer fram ska man spreja på träd och buskar ca 1m från marken.är det någon som har provat,och fungerar det att kombinera mad lockpipa som imiterar smaldjurets kontaktläte.skjut väl,ha enbra dag. Det har ju funnits på marknaden så länge att jag tvivlar på att det funkar då knappast någon använder det. Gunnar är bra på lockljud men jag tror detta bara var ett marknadstrick.