Publicerat Maj 8, 201114 yr Tänkte bara höra om det är någon av er som brukar åka på denna träffen här i Varberg. Är det någon som ska hit så skriv gärna så fixar jag med käk å dylikt då jag bor i denna vackra stad. Här är en länk till evenemanget. Det är en riktigt härlig stämning under denna helg
Publicerat Maj 8, 201114 yr Tänkte bara höra om det är någon av er som brukar åka på denna träffen här i Varberg. Är det någon som ska hit så skriv gärna så fixar jag med käk å dylikt då jag bor i denna vackra stad. Här är en länk till evenemanget. Det är en riktigt härlig stämning under denna helg Jaha... du tror inte du har glömt något?
Publicerat Maj 8, 201114 yr Författare Jaha... du tror inte du har glömt något? Ha ha ha ja jag fick faktiskt läsa ett par ggr innan jag kom på vad det var jag hade glömt men sen trillade det ner. Här är länken i alla fall. http://www.wheelsnwings.se/
Publicerat Maj 17, 201114 yr Författare Oj är det verkligen så många som har tänkt att åka hit på den träffen?