Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Linda?

Featured Replies

Publicerat

Mitt namn är Linda och jag har en 15 månaders Jack Russel kille som jag vill börja bruka som grythund.

Jag har inget erfarenhet alls utan söker mig till detta forum för att få mer kunskap,tips,råd m.m

Jag kommer säkert att framstå som en knäpp gök i era ögon med alla mina frågor, som ni säkert har svar på (även om de kanske är dumma) så hoppas jag att ni står ut med mig och alla frågor jag har till er :rolleyes:

Publicerat

Kul.

Hej och välkommen! :)

Mvh John

Publicerat
  • Författare

Tack!

:D

Publicerat

Välkommen.

Om du ger en antydan om vart du bor så hittar du säkert folk som kan hjälpa dig med grythunderiet.

/edit: såg just din andra tråd, sorry/

Publicerat

Hej & välkommen hit!:D

Publicerat

Välkommen Linda.

Jätte kul att du heter Linda och i din profil så ståt det Male, det räddade min dag..

Publicerat

Hej Linda!

Först & främst, grattis till ett bra rasval ;) Vad roligt att du vill nyttja hunden till det den är ämnad för. Som någon annan skrivit redan, berätta vart du bor så kanske du kan få kontakt med likasinnade i närheten som kan hjälpa dig.

MVH Anna

Publicerat

Hjärtligt välkommen. hoppas du kommer att trivas här.

Publicerat

Välkommen hit där vi sällan har dumma frågor om man inte vet så frågar man!

Publicerat

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

Jag reagerade också på namnet och att det står male (man)... Det är bara att hoppas att du inte är en svensk man som heter Linda... :unsure:

Publicerat

Välkommen hit, vi älskar dumma frågor ;)

Publicerat

Välkommen

Publicerat
  • Författare

Hej!

Jag ska ändra lite i profilen tror jag.....

men det är alltid roligt att kunna bjuda på ett leende eller varför inte något så stort som ett skratt :rolleyes:

Jag bor i stockholm, enskede och har hittat en grythundsklubb och de har utbildning i Nyköping men det är säkert värt att åka 1 ½ timme, jag ska få besöka dem på söndag när de ska lägga första träningen och få se om det är något min vovve vill göra :P

Publicerat

Hej!

men det är alltid roligt att kunna bjuda på ett leende eller varför inte något så stort som ett skratt :rolleyes:

Jag bor i stockholm, enskede och har hittat en grythundsklubb och de har utbildning i Nyköping men det är säkert värt att åka 1 ½ timme, jag ska få besöka dem på söndag när de ska lägga första träningen och få se om det är något min vovve vill göra :P

Så skönt för dig att du inte är man! Kan ju inte vara nån höjdare att vara man och heta Linda, som sagt. :lol: I alla fall inte i Sverige... :rolleyes:

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat
  • Författare

måste bara vissa en bild på den blivande jägaren :rolleyes:

Redigerad med Linda

Publicerat
  • Författare

testar mig fram, ursäkta om detta är irriterande

post-8383-0-98287800-1305049093_thumb.jp

Publicerat

Är det möjligen en ny kandidat till grävling tour 2011 i södermanland?

vässa spaden och träna valkarna ;)

btw välkommen!

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Får man fråga var jycken kommer ifrån :) ?

Publicerat
  • Författare

det är en omplacering från Upplands väsby. Hon hade mamman och Merlin kvar och de bråkade för mycket så hon omplacerade honom hos mig via Blocket. Mer vet jag inte. Han har ingen stamtavla

Publicerat

Välkommen Linda.

Jätte kul att du heter Linda och i din profil så ståt det Male, det räddade min dag..

HAHAHAHAHA!!! :lol:

Välkommen Linda!

Publicerat

Hej!

Hej och välkommen.

Det ska finnas ett ställe i Uppsala för träning i konstgryt där några vänner till mig varit som verkar bra.

Kommer inte ihåg vad det hette, men det kanske går att googla lite...eller om någon annan här på forumet vet?

/Fredrik

Publicerat
  • Författare

jag har hittat en grythundsklubb och var och prova på gryt träning i tystberga. Det var spännande. Fick hålla i en grävlingsunge som var 1 månad, vi tränade med mamman och han visade lite egenskaper med skall men ville inte ner i gångarna ännu. ska se om vi kan åka ut på onsdag igen