Publicerat Maj 9, 201115 yr Mitt namn är Linda och jag har en 15 månaders Jack Russel kille som jag vill börja bruka som grythund. Jag har inget erfarenhet alls utan söker mig till detta forum för att få mer kunskap,tips,råd m.m Jag kommer säkert att framstå som en knäpp gök i era ögon med alla mina frågor, som ni säkert har svar på (även om de kanske är dumma) så hoppas jag att ni står ut med mig och alla frågor jag har till er
Publicerat Maj 9, 201115 yr Välkommen. Om du ger en antydan om vart du bor så hittar du säkert folk som kan hjälpa dig med grythunderiet. /edit: såg just din andra tråd, sorry/
Publicerat Maj 9, 201115 yr Välkommen Linda. Jätte kul att du heter Linda och i din profil så ståt det Male, det räddade min dag..
Publicerat Maj 9, 201115 yr Hej Linda! Först & främst, grattis till ett bra rasval Vad roligt att du vill nyttja hunden till det den är ämnad för. Som någon annan skrivit redan, berätta vart du bor så kanske du kan få kontakt med likasinnade i närheten som kan hjälpa dig. MVH Anna
Publicerat Maj 9, 201115 yr Välkommen hit där vi sällan har dumma frågor om man inte vet så frågar man!
Publicerat Maj 9, 201115 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Jag reagerade också på namnet och att det står male (man)... Det är bara att hoppas att du inte är en svensk man som heter Linda...
Publicerat Maj 10, 201115 yr Författare Hej! Jag ska ändra lite i profilen tror jag..... men det är alltid roligt att kunna bjuda på ett leende eller varför inte något så stort som ett skratt Jag bor i stockholm, enskede och har hittat en grythundsklubb och de har utbildning i Nyköping men det är säkert värt att åka 1 ½ timme, jag ska få besöka dem på söndag när de ska lägga första träningen och få se om det är något min vovve vill göra
Publicerat Maj 10, 201115 yr Hej! Jag ska ändra lite i profilen tror jag..... men det är alltid roligt att kunna bjuda på ett leende eller varför inte något så stort som ett skratt Jag bor i stockholm, enskede och har hittat en grythundsklubb och de har utbildning i Nyköping men det är säkert värt att åka 1 ½ timme, jag ska få besöka dem på söndag när de ska lägga första träningen och få se om det är något min vovve vill göra Så skönt för dig att du inte är man! Kan ju inte vara nån höjdare att vara man och heta Linda, som sagt. I alla fall inte i Sverige...
Publicerat Maj 10, 201115 yr Författare måste bara vissa en bild på den blivande jägaren Redigerad Maj 10, 201115 yr med Linda
Publicerat Maj 10, 201115 yr testar mig fram, ursäkta om detta är irriterande Är det möjligen en ny kandidat till grävling tour 2011 i södermanland? vässa spaden och träna valkarna btw välkommen!
Publicerat Maj 11, 201115 yr testar mig fram, ursäkta om detta är irriterande Får man fråga var jycken kommer ifrån ?
Publicerat Maj 11, 201115 yr Författare det är en omplacering från Upplands väsby. Hon hade mamman och Merlin kvar och de bråkade för mycket så hon omplacerade honom hos mig via Blocket. Mer vet jag inte. Han har ingen stamtavla
Publicerat Maj 12, 201115 yr Välkommen Linda. Jätte kul att du heter Linda och i din profil så ståt det Male, det räddade min dag.. HAHAHAHAHA!!! Välkommen Linda!
Publicerat Maj 12, 201115 yr Hej! Jag ska ändra lite i profilen tror jag..... men det är alltid roligt att kunna bjuda på ett leende eller varför inte något så stort som ett skratt Jag bor i stockholm, enskede och har hittat en grythundsklubb och de har utbildning i Nyköping men det är säkert värt att åka 1 ½ timme, jag ska få besöka dem på söndag när de ska lägga första träningen och få se om det är något min vovve vill göra Hej och välkommen. Det ska finnas ett ställe i Uppsala för träning i konstgryt där några vänner till mig varit som verkar bra. Kommer inte ihåg vad det hette, men det kanske går att googla lite...eller om någon annan här på forumet vet? /Fredrik
Publicerat Maj 16, 201115 yr Författare jag har hittat en grythundsklubb och var och prova på gryt träning i tystberga. Det var spännande. Fick hålla i en grävlingsunge som var 1 månad, vi tränade med mamman och han visade lite egenskaper med skall men ville inte ner i gångarna ännu. ska se om vi kan åka ut på onsdag igen