Publicerat Maj 13, 201115 yr Det hade varit någonting för min hund det Illa nog med många hundar runt, men de där stora åbäkena som går runt och skiter godis är värre
Publicerat Maj 13, 201115 yr *s* ja kan säga att jag skulle inte ens fått in min gamla dam i den hagen då hon hatar hästar pga att hon i valpstadiet fick en rejäl stöt från elstängslet när hon stod och gapade på hästarna och just när hon fick den var en av hästarna på väg mot henne = hästen gav henne en ordentlig stöt. men hon har aldrig heller skällt på tamboskap efter det
Publicerat Maj 13, 201115 yr Min toka till hund hade satt högsta fart efter dom Då hon är 11 mån så det är väl stora lekkamrater
Publicerat Maj 13, 201115 yr Hej Hej! även jag har varit på hundkurs med sådan störning men vad sjutton!! det är ju hästen som är mest väldreserad
Publicerat Maj 13, 201115 yr men vad sjutton!! det är ju hästen som är mest väldreserad Den hästen är riktigt frän faktiskt! Sätter sig och lägger sig på kommando! Och det är ju ingen liten kuse heller, utan en nordsvensk bruks häst!